رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 222392

واکنش تند ترامپ به ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

ساعت 24- رئیس جمهور منتخب آمریکا در یک اظهارنظر گفت: «تصور کنید که نتیجه انتخاب برعکس می‌شد و ما با کارت روسیه و سیا بازی می‌کردیم . آن وقت به این اقدام تئوری توطئه می‌گفتند».

ترامپ.jpg
رئیس جمهور منتخب آمریکا که پیشتر ادعای دخالت روسیه در انتخابات و حمایت مسکو از دونالد ترامپ را «مسخره» خوانده بود، باز هم این ادعا را هدف انتقادات تند خود قرار داده است.

در ادامه واکنشها به ادعای حملات سایبری روسیه در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای حمایت از پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب امریکا باز هم به این موضوع واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ امروز در توئیتر خود نوشت: «تصور کنید که نتیجه انتخاب برعکس می‌شد و ما با کارت روسیه و سیا بازی می‌کردیم . آن وقت به این اقدام تئوری توطئه می‌گفتند».

او ادامه داد: «خیلی سخت است که متوجه شوید چه کسی در حال هک کردن است مگر آنکه هکرها را در حین انجام و اقدامشان بگیرید. چرا قبل از انتخابات، این موضوع(حملات سایبری به انتخابات آمریکا) پیش کشیده نشد؟»

جانشین باراک اوباما در بخش دیگری از توئیتهایش به یک موضوع دیگر هم اشاره کرد و آن، «خط تولید هواپیماهای اف 35».

او با انتقاد از هزینه های هنگفت خط تولید این هواپیماها تصریح کرد: «برنامه اف 35 و هزینه هایش، از کنترل خارج شده است. امکان این وجود دارد که پس از 20 ژانویه، میلیاردها دلار در هزینه های نظامی و دیگر هزینه ها صرفه جویی شود و این کار انجام خواهد شد».

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها