رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 235486

حمایت جبهه ایستادگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

ساعت24-دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی از حمایت شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اکثریت آراء از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام یدالله حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: این تصمیم بعد از چند نشست شورای عالی و بررسی ابعاد موضوع ودر نظر گرفتن شرایط سیاسی واجتماعی کشور اتخاذ شده است.

وی وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مولفه‌های پایدار و پیش برنده نظام دانست واظهارکرد: با به کار بردن راهبرد وحدت و هم افزایی امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب واستفاده از تمامی ظرفیت‌ها ممکن خواهد بود.

حبیبی با اشاره به اینکه احزاب بنا به دلائلی تا کنون نتوانسته‌اند رسالت خود را عملی کنند، تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم سازی و اجرای برنامه‌ها را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: دغدغه امروز نظام کارآمدی و ارائه تصویر توانمند در حل مشکلات مردم ، خاصه در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی است و راه برون رفت از مشکلات موجود تجمیع نیروهای توانمند، دلسوز و علاقه مند به نظام حول محور مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در شرایط فعلی با مردم بودن و درد آنان را حس کردن است و این هدف جز با رویکرد انقلابی وایمان به سرمایه های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.

دبیر کل جبهه ایستادگی ایران اسلامی تصریح کرد: عنوان نیروهای انقلاب اسلامی به معنی نفی دیگران نیست بلکه تاکید بر مهمترین ویژگی در دوره فعلی برای عمل به رهنمودهای رهبری و مراقبت از ارزش‌های اسلامی، درک شرایط داخلی وخارجی و بالابردن کارآمدی نظام و تحقق عدالت وپیشرفت است. بنابراین حضور همه گروه‌های وفادار به نظام با سلیقه‌های متفاوت در فعالیت‌های سیاسی واجتماعی واقتصادی ضروری است.

حبیبی حمایت از این تشکل مردمی را به معنی ادغام احزاب و جبهه‌ها در آن ندانست وافزود: رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم افزایی سلیقه های گوناگون بر وحدت حداکثری و تاکید بر مشترکات و هم افزایی سلیقه‌های گوناگون است و همه احزاب وگروه‌ها ظرفیت‌های خود را همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسئولیت تاریخی به کار خواهند بست.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها