رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 238984

بیانیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

ساعت24-شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.

985628/*-+
متن بیانیه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب به این شرح است:

آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران فریاد دادخواهی و استقلال طلبی سر داده و بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تاکید می‌نمایند.

انقلاب اسلامی که با هدف رستن از استبداد و خود کامگی و تحقق استقلال و آزادی واستقرار اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد. امروز علی‌رغم برخی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها مستحکم و استوار به سوی تحقق اهداف بلند این ملت بزرگ گام بر می‌دارد و آرمان‌های رهبر فقید انقلاب امروز همچون گذشته سر لوحه سیاست‌های نظام است.

به همین جهت است که در 22 بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه‌ای شکوهمند می‌آفرینند و امید را بر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن و استقرار اسلام رحمانی و معرفی کشور عقلانی و مستقل به جامعه جهانی است.

رویکرو صلح طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاداتی همچون طرح گفت‌وگوی تمدن‌ها و جهانی عاری از خشونت نشان از عقلانیت نظام و دوری از جنگ و ستیزه‌جویی است.

ما امروز در ایران اسلامی علی‌رغم گوناگونی رویکردها و تفکرها، حرکت در چارچوب همبستگی ملی و منافع عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم سال آتی سال تفاهم و همدلی و وحدت بین همه دلسوزان نظام باشد.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با دعوت از مردم شریف کشورمان برای شرکت در راه پیمایی سالروز پیروزی انقلاب اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر می‌نمایند و با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر اسلامی و؛ یار دلسوز انقلاب حضرت آیت الله رفسنجانی که امسال از نعمت حضورش بی‌بهره‌ایم پیام وحدت و عقلانیت را به مردم جهان ابلاغ می‌نماید.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها