رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 241865

خیزش یاران احمدی نژاد برای انتخابات؛ دو عضو دیگر دولت احمدی نژاد هم طالب کرسی ریاست جمهوری شدند / جبهه یکتا: رستم قاسمی و حاجیبابایی کاندیداهای نهایی ما هستند

ساعت24-سخنگوی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) از انتخاب رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه های این جبهه برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

*786149+216
style="text-align:justify">سید محمد حسینی روز یکشنبه افزود: اعضای دیگر جبهه یکتا نیز داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بودند که از بین آنان رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی با رای اکثریت انتخاب شدند.
وی ادامه داد: گزینه های دیگر مهرداد بذرپاش، مسعود زریبافان و محمد عباسی بودند که قرار شد به صورت مستقل یا از طریق جبهه یا گروه دیگری در عرصه انتخابات سال 96 حضور یابند.
سخنگوی جبهه با بیان اینکه دو گزینه انتخاب شده این برای انتخابات ریاست جمهوری را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی می کنیم، گفت: در جبهه نیروهای انقلاب اسلامی تمامی گروه ها گزینه های پیشنهادی خود را معرفی می کنند و در نهایت روز پنج شنبه هفته جاری در نشست این جبهه از حدود 20 گزینه پیشنهادی 10 گزینه انتخاب و سپس از 10 نفر پنج نفر گزینش می شوند و در نهایت از پنج نفر بر روی یک نفر اجماع خواهیم کرد.
حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای اخذ مجوز جبهه یکتا از وزارت کشور اقداماتی انجام داده اید؟ افزود: جبهه یکتا یک تشکل سیاسی نیست بلکه یک تشکل گفتمانی است که نیاز به مجوز ندارد.
به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها