رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 250881

مقام معظم رهبری و قانون اجازه افشاگری بیجا نامزدها علیه یکدگیر را نمیدهند

ساعت24-عضوجامعه روحانیت مبارز گفت:جناح‌های سیاسی وظیفه دارند نسبت به اصل انتخابات و شرکت در انتخابات اقدام کنند و از اکنون قلم و بیان خود را به کار بیاندازند.

++*--+9*/پ
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در رابطه با برخی اقدامات برای تخریب دولت در آستانه انتخابات گفت: در مورد انتخابات اردیبهشت ابتدا باید مردم را تشویق به اندیشیدن کنیم تا با اندیشه، شعور و شوق وارد کار شوند و در مرحله بعد انتخاب خود را بر اساس ثبت‌نام‌ها و تائید صلاحیت‌ها انجام دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: دفعه اولی نیست که در جمهوری اسلامی انتخابات برگزار می‌شود و قیل و قال و انقلت وجود دارد، باید حوصله تامل داشته باشیم تا انشاءالله در وقت تایید صلاحیت‌ها و مناظرهها انتخاب احسن و شایسته انجام شود.

اکرمی درباره اینکه آسیب انتخابات آینده چه مواردی است و برای اجتناب از آن چه باید کرد، گفت:در انتخابات باید قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک قرار گیرد و بر این اساس حرکت کنیم. هرگز رهبری و قانون اجازه نمی‌دهند داوطلبی بر علیه داوطلب دیگر حرفی بزند و یا افشاگری بیجا کند. ما باید طبق معیار قانون و رهبری عمل کنیم .

این نماینده سابق مجلس درباره اینکه لازمه جلوگیری از ورود تفکرات افراطی در انتخابات چیست، اظهار داشت: وقتی قانون را ملاک عمل قرار دهیم خود به خود یکی را به عرش نمیبریم و دیگری را به فرش بیاندازیم. تا جایی که قانون اجازه می دهد و رهبری توصیه می کنند باید به فعالیت بپردازیم.

او در مورد اینکه تشویق مردم توسط جناح‌ها برای مشارکت در انتخابات چقدر ضرورت دارد، افزود: جناح‌های سیاسی وظیفه دارند نسبت به اصل انتخابات و شرکت در انتخابات اقدام کنند و از اکنون قلم و بیان خود را به کار بیاندازند اما در رابطه با مصادیق به دلیل اینکه هنوز تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان مشخص نشده، وظیفه خاصی ندارند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها