رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 252158

حدادعادل: «دلواپس» به صورت فحش درآمده بود

ساعت 24- نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در آن زمان یک عده می‌گفتند ما نگران طرف مقابل و دلواپس هستیم اظهار کرد: دولت این موضوع را به صورت یک فحش درآورد و به آنها بدگویی کرد. این که شما با دولتهای دشمن مذاکره کنید و به آنها خوشبین باشید و با کسانی که نگران شما هستند مقابله کنید باعث می‌شود دشمن آنچه که نباید بفهمد را متوجه شود.

حدادعادل
غلامعلی حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزار است، گفت: حضور امروز شما اهتمام به مهمترین مسائل زندگی و حکومت و جامعه اسلامی است و در اسلام درباره هیچ امری به اندازه ولایت سفارش نشده و ولایت فلسفه سیاسی اسلام است.


وی افزود: جا دارد در این شرایط از خودمان بپرسیم که در کجای تاریخ انقلاب قرار داریم. در این شکی نیست که ما وارث مهمترین انقلاب قرن هستیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: پس از آنکه در اوایل قرن بیستم ضربات متعددی بر پیکره مسلمانان وارد شد پیروزی انقلاب اسلامی نوید مجددی به مسلمانان جهان داد در جنگ جهانی اول شاهد بودیم که بسیاری از سرزمین‌های اسلامی از دست رفت و رژیم جعلی صهیونیستی هم تشکیل شد اما در 20 سال پایانی قرن بیستم انقلاب به پیروزی رسید و اسلام را به عنوان یک قدرت سیاسی مطرح کرد.

حدادعادل تصریح کرد: از روز اول به پیروزی رسیدن انقلاب ما زیر فشار تحریمها و توطئه‌ها بوده‌ایم اما دوام 40 ساله انقلاب برهانی بر اصیل بودن انقلاب است و ما امروز می‌خواهیم از این میراث گرانقدر نگهداری کنیم.

وی با اشاره به نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نعمت بزرگ رهبری حضرت امام و امروز رهبری رهبر معظم انقلاب یکی از نعمتهای بزرگی است که نصیب ما شده است.

حدادعادل ادامه داد: دستاورد بزرگ دیگر ما نعمت استقلال است امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود نه در لندن و پاریس.

وی اظهار داشت: ما نعمت اقتدار و امنیت داریم و دشمنان نمی‌توانند با اراده خود در این منطقه تصمیم بگیرند و می‌دانند که هیچ تصمیم‌گیری مهمی بدون اراده ایران میسر نیست.

نماینده سابق مجلس برخورداری کشور از جوانان پاک و متعهد را نعمت دیگری برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما امروز آماده خدمت به مردم هستند که نمونه‌ای از آنها مدافعان حرم‌اند. امروز انقلاب اسلامی برای ملتهای جهان الگو شده تا آنها باتوکل به خدا بتوانند به نیروی مردم تکیه کنند.

حدادعادل در ادامه عنوان کرد: اما دشمنی با نظام اسلامی در طی این سالها تشدید و سازمان یافته شده و به همان نسبت که ما انقلاب را تثبیت کرده‌ایم دشمن هم طراحی بیشتر کرده است و آخرین نقشه‌های آنان تحریم کشور به بهانه‌های مختلف و ترویج مفاسد اخلاقی و تخریب مبانی فرهنگی است که متوجه عموم مردم و بخصوص نسل جوان است.

وی گفت: آنها می‌خواهند بر نسل جوان امروز فشار بیاورند تا آنها همه مشکلات را به پای انقلاب بنویسند. دشمنان برای ما مشکل درست می‌کنند و هزینه آن را به پای انقلاب می‌نویسند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به اشاره به اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: این جبهه برای این است که ما با آگاهی از واقعیت‌ها و با تکیه بر اصول و اطاعت از ولایت و نوع‌آوری در افکار سیاسی بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

حدادعادل ادامه داد کمتر از یک ماه و نیم دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم از مواهب دیگر انقلاب اسلامی آزادی است که به ما امکان نقد می‌دهد. ما بر سر قدرت دعوا نمی‌کنیم و هر جا بتوانیم برای اداره کشور کمک می‌کنیم. جبهه مردمی برای قدرت‌طلبی به وجود نیامده است.

وی اظهار داشت: روز تصمیم‌گیری در پیش است یکی از مشکلات اصلی این دولت را در اصل پیروزی آن مشاهده کردیم اگر به 4 سال پیش برگردید رئیس جمهور فعلی احتمال پیروزی نمی‌داد اما کسانی وارد صحنه شدند و بعدا کنار رفتند که شرایط خاصی را به وجود آوردند و ائتلاف ما نیز به اختلاف تبدیل شد و به نتیجه نرسید و به همین دلیل یک پیروزی غیرمنتظره حاصل شد.

وی با بیان اینکه پیروزی دولت فعلی با شعار اعتدال و مذاکره با تحریم کنندگان حاصل شد گفت: وقتی که آقا روحانی پیروز شد کسانی که در متن قضایا نبودند و حتی کاندیدای آنها آقای روحانی نبود برای تصاحب پست‌ها هجوم آوردند و جریان ثروت و قدرت با عجله دولت را در اختیار گرفت. این شیفتگی برای قدرت و ثروت نتیجه‌اش حقوقهای نجومی است و صندوق ذخیره فرهنگیان شد.

وی ادامه داد: از این عیب مادرزادی مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد شد. مسئله اعتدال هم به همان اندازه مبهم بود که اصلاحات مبهم بود. این موضوع را نه اصلاح‌طلبان فهمیدند و نه اصولگرایان و کسی هم آن را باور نکرد.

وی خاطرنشان کرد: در بین وزارتخانه‌ها هم دو، سه وزارتخانه نصیب جریان ما شد که مهمترین آنها وزارت کشور بود که مشاهده کردید در عرض کمتر از 4 سال برای 3 مرتبه معاون سیاسی آن عوض شد.

حدادعادل با اشاره به مسئله برجام عنوان کرد: این دولت با شعار مذاکره برای رفع تحریم و چرخش چرخ سانتریفیوژها و کارخانه‌ها روی کار آمد اما امروز نه سانتریفیوژها می‌چرخد نه کارخانه‌ها البته اصل مذاکره تصمیم نظام و عاقلانه بود.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در آن زمان یک عده می‌گفتند ما نگران طرف مقابل و دلواپس هستیم اظهار کرد: دولت این موضوع را به صورت یک فحش درآورد و به آنها بدگویی کرد. این که شما با دولتهای دشمن مذاکره کنید و به آنها خوشبین باشید و با کسانی که نگران شما هستند مقابله کنید باعث می‌شود دشمن آنچه که نباید بفهمد را متوجه شود.

حدادعادل ادامه داد: در شرایط فعلی هر روز شاهد یک تحریم هستیم یک عده‌ می‌خواستند در جامعه دو قطبی طرفداران و مخالفان برجام ایجاد کنند اما امروز با این رفتار آقایان و بدقولی دشمن تاریخ استفاده از برجام برای استفاده به عنوان یک شعار سپری شده است.

وی با اشاره به مشکلات مردم گفت: مشکل امروز مردم ما مشکل کارآمدی و معضلات اقتصادی است و جبهه مردمی هم تصمیم دارد در کنار نامزد نهایی خود تیم همراه او را هم به مردم معرفی کند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به سازوکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: ما احساس می‌کردیم وضع موجود دیگر جوابگوی مشکل فعلی نیست ما به همه احزاب انقلابی احترام می‌گذاریم و این جبهه برای یکپارچه شدن همه احزاب و همسوکردن همه نیروها به وجود آمده است.

وی ادامه داد: این اولین بار است که نامزدهایی می‌آیند و کاندیداها در حضور آنها برنامه‌های خود را تشریح می‌کنند. جمنا می‌خواهد به اصول اسلام و انقلاب برگردد و به سمت دریای بی‌پایان مردم برود.

حدادعادل خاطرنشان کرد: امروز وقت همت، بصیرت و وحدت است و روز کمک به رهبری برای اینکه خون تازه‌ای در رگهای کشور به جریان بیفتد.

وی با اشاره به رفتار رسانه‌های معاند انقلاب اسلامی در انتخابات تصریح کرد: این رسانه‌ها دهه اول انقلاب هر وقت انتخابات می‌شد می‌گفتند در آن شرکت نکنید اما امروز برعکس است و می‌گویند بروید به کسی که ما می‌گوییم رای بدهید. آنها دم از تحریم بیشتر می‌زنند و ما دم از برجامهای بعدی می‌زنیم.

حدادعادل در پایان خاطرنشان کرد: درست است که اولین حضور جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری است، اما بعد از انتخابات کار ما تمام نمی‌شود و اگر پیروز شدیم تمام هم و غم خود را برای خدمت به کار می‌گیریم و اگر هم نشدیم با قدرت به همین مسیر ادامه می‌دهیم. ما می‌توانیم دولتی را معرفی کنیم که خروج از رکود و حل مشکلات بانک‌ها و سبک زندگی اسلامی وجه همت آن باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در توصیه‌ای به اعضا اعلام کرد که در انتخاب 5 کاندیدای نهایی دقت کنند و این‌طور نباشد که تنها یک فرد بر ایشان ملاک باشد و 4 نفر دیگر بر ایشان فرقی نکند، چرا که با انتخاب دقیق 5 کاندیدا و در نظر گرفتن روند باقی مانده تا انتخابات و مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به پیروزی کمک خواهد شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها