رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 254631

کمک به برندسازی با استفاده از سایتهای خبری

در این مقاله شما را با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری بیشتر آشنا می کنیم و در نهایت شما پی می برید که چرا رپرتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی در تمام دنیاست ؟

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت ها در گوگل به دنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده می کنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می کنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایت های خبری منتشر و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می شود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایت های خبری برای کاربران قابل مشاهده است و مهم این که این خبر تبلیغاتی از سایت های منتشر کننده حذف نمی شود؛ بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین به دلیل این که کاربران به این صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می شوند اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر می تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر می کنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند درنتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا به دست می آورند؛ مشتریان وفادار و علاقه‌مند .

در این روش تبلیغات شما به صورت خبر در سایت های معتبر منتشر می شود، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت. علاوه بر تأثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان، رپرتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است که دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می شود ( بصورت لینک فالو ) .

اما در ایران شرایط چگونه است ؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش مؤثر تا چه اندازه آشنایی دارند و آیا برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور از این روش تا چه اندازه استفاده می کنند ؟

این روش تبلیغات و برندسازی برای بانک‌ها و مؤسسات مالی و برندهای بزرگ در صنایع مختلف بسیار مؤثر است، اما جالب این که برای استارت‌آپ ها و شرکت‌های کوچک و مخصوصاً کسب و کارهای اینترنتی هم نتایج بسیار مفیدی دارد . رپورتاژ نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین تأثیرات بیشتری دارد و هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت می تواند اعتبار خاصی را برای برندها به ارمغان بیاورد .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد. اما؛ مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

-رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می نمایند .

– اثرگذاری بسیار بالا بر مخاطبان بدلیل این که رپورتاژ به صورت یک خبر منتشر می شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.

– انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری تخصصی پربازدید.

– عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .

– نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.

– معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی های وبسایت تبلیغ دهنده.

– هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.

– معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

-همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد .

خرید رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کار های بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد ، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم.

مزایای رپورتاژ که باعث تأثیرگذاری بالا بر رتبه گوگل می شود :

– هایپر لینک چند کلمه کلیدی به صورت فالو .

– اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری ها که باعث تأثیرگذاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.

-عدم حذف رپرتاژ از سایت ها که باعث ماندگاری و تأثیرگذاری آن بر سئو سایت می شود .

مهم ترین نکات در رپرتاژ آگهی :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .

دوم : رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب سایت منتشر کننده تهیه شود تا تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

اطلاعات

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها