رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257394

پدیده تاثیرگذار استقلال بر سر دو راهی

بدون شک امید نورافکن پدیده امسال استقلال و لیگ برتر بوده. بازیکنی که بعد از اضافه شدن به ترکیب اصلی استقلال یکی از دلایل موفقیت تیم علیمنصور بود.

نورافکن 20 ساله که از نیم فصل دوم وارد ترکیب اصلی شد، بعد از دیدار هفته بیست و پنجم مقابل فولاد و درگیری با یعقوب کریمی، از یک بازیکن آرام و بی حاشیه تبدیل به یک چهره جنجالی شد که منصوریان را مجبور کرد علیرغم نیازی که به این بازیکن داشت او را در دو بازی مقابل گسترش فولاد و لوکوموتیو تاشکند، از حضور در میدان محروم کند. بدتر از این موضوع، اما صحبتهای سرمربی تیم جوانان درباره امید بود. در شرایطی که امیرحسین پیروانی در گفتگویی از صحبت با منصوریان برای حل مشکل نورافکن خبر داده بود، تصمیم گرفت او را دیگر به تیم جوانان دعوت نکند تا این بازیکن شانس حضور در جام جهانی جوانان را از دست بدهد. اتفاقی که باعث شد نورافکن در بازگشت به ترکیب استقلال دیگر آن بازیکن تاثیرگذار سابق نباشد. کاملا معلوم بود که امید به لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی برد. با این همه گویا قرار است اتفاقاتی بیفتد که هافبک کلیدی استقلال، فرصت حضور در جام جهانی جوانان را از دست ندهد.

داستان از مصاحبه چند روز قبل فریدون معینی شروع شد. عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال که با ایسنا صحبت کرده بود، در بخشی از مصاحبه اش درباره دعوت از امید نورافکن به تیم‌ ‌ملی جوانان گفت‌: ما تعامل خوبی با باشگاه‌ها داریم و همه تصمیمات به نفع بازیکنان است. نورافکن جزو سرمایه‌های ما محسوب می‌شود و باید بزرگان و مطبوعات به او کمک کنند. اتفاق خاصی رخ نداده و به طور قطع نورافکن در جام جهانی حضور خواهد داشت." از طرف دیگر بعد از بازی سه شنبه شب استقلال مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان، اگر چه نورافکن حاضر به مصاحبه نشد اما به دوستانش اعلام کرد که مشکلی برای همراهی تیم جوانان نخواهد داشت و قرار است بعد از صحبت با امیرحسین پیروانی، دوباره به تیم جوانان برگردد. البته زمان اضافه شدن نورافکن به اردوی تیم جوانان، تحت تاثیر صعود استقلال از گروهش قرار خواهد گرفت.

بازیهای جام جهانی جوانان از 30 اردیبهشت در کره جنوبی آغاز می شود و این در حالیست که استقلال – که صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان به احتمال بالای 90 درصد قطعی شده – در 10 روز ابتدایی ماه خرداد باید دیدار رفت و برگشتش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند. دقیقا زمانی که بازیهای تیم جوانان در مرحله گروهی جام جهانی زیر 20 سال برگزار خواهد شد و باید دید نورافکن با تیم ملی به کره می رود یا اینکه استقلال را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان همراهی خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها