رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261273

حسین نوری چهارمین طلایی ایران/ ایران با ۴ طلا،یک نقره و۲ برنز قهرمان آسیا شد

ساعت 24- حسین نوری چهارمین مدال طلای ایران در رقابت های کشتی فرنگی ۲۰۱۷ آسیا را از آن خود کرد تا در پایان این رقابت‌ها، ایران‌ با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز مقتدرانه فاتح آسیا شود.

کشتی فرنگی
در جریان رقابت‌های وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ که در دهلی پایتخت هند برگزار شد، حسین نوری نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی مقابل آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در آسیا را بر گردن آویخت.

نوری پیش از این در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر کانگ از کره جنوبی را شکست داد، وی در دور دوم مقابل فی پنگ از چین با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد عظمت کاستوبایف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

پیش از این ۷ فرنگی کار دیگر ایران به مصاف حریفانشان رفتند که در پایان رامین طاهری در وزن ۸۰ کیلوگرم، سید مصطفی صالحی زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم و بهنام مهدی زاده در سنگین وزن به مدال طلا رسیدند. افشین بیابانگرد در ۷۱ کیلوگرم به مدال نقره رسید و سامان عبدولی در ۵۹ کیلوگرم و علی ارسلان در ۶۶ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.
پژمان پشتام نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که پیش از این قهرمانی خود را در آسیا مسجل کرده بود در پایان این رقابت ها با ۴ مدال طلا، یک‌ نقره و ۲ برنز مقتدرانه بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها