رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261284

بررسی علت حریق پاساژ رضوان پس از ایمن‌سازی محل

ساعت 24- فرماندار اهواز از بررسی علت حریق پاساژ رضوان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه خبر داد.

پاساژ رضوان
div class="item-body content-full-news">

«نبی‌الله خون میرزایی» با بیان این‌که کسبه پاساژ رضوان اهواز باید اطلاعات خود را جهت پیگیری بحث خسارت وارد و ... به فرمانداری اطلاع دهند، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده به پاساژ رضوان اهواز هنوز برآورد نشده و کار برآورد خسارت هم‌چنین شناسایی علت حریق پس از ایمن‌سازی کامل پاساژ رضوان اهواز آغاز می‌شود.

وی افزود: در آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز، 8 آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق دچار گازگرفتگی شدند و یکی از عابران نیز دچار مصدومیت سطحی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، با حضور فرمانده انتظامی اهواز، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، مدیرعامل آتش نشانی اهواز، معاون اقتصادی استاندار خوزستان و بسیاری دیگر از مسئولان دست‌کم سه ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی در محل حادثه، شهردار اهواز و پس از مهار آتش‌سوزی، در محل حاضر شد و از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.

موسوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت عدم پلمب آن دسته از واحدهای تجاری که به اخطارهای ایمنی توجه نمی‌کنند، پاسخ خبرنگاران را به مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز ارجاع داد.

در این زمینه «امیر نجفی»، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه پاساژهای سطح شهر اهواز چه قدیمی و چه نوساز، تحت سرکشی مجموعه ما قرار گرفته‌اند و ما همه موارد ایمنی مانند وضعیت سیم‌کشی و خاموش‌کننده‌های این پاساژها را چک کرده‌ایم.

وی یادآور شد: ما همواره به ساختمان‌هایی که موارد ایمنی را رعایت نمی‌کنند، اخطار می‌دهیم اما پلمب واحدهای تجاری که به اخطارهای ایمنی توجه نمی‌کنند یک فرآیند دیگر است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها