رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 289888

سلطانیفر : هیچ ابزاری ارزان‌تر از ورزش برای ایجاد شادی یک ملت وجود ندارد/ تشکل های حوزه جوانان در طی دولت یازدهم چند برابر شده است

ساعت24-وزیر ورزش و جوانان،گفت:در کشورهای توسعه یافته اقتصادی، در همه بخش ها بالاخص ورزش من جمله ورزش همگانی رشد و توسعه یافته هستند و در حق جمهوری اسلامی نباید ظلم شود که بعد از انقلاب هیچ توسعه ورزشی صورت نگرفته است.

سلطانی فر
مسعود سلطانی‌فر در شورای اداری آذربایجان غربی،گفت: راه اندازی دولت الکترونیک و حذف کاغذ از کارها جزو اولویت‌های دولت است.

وی افزود: وضع آذربایجان غربی امیدوار کننده است و همفکری و همدلی بین مسئولین استانی توانسته توسعه و رشد استان را صورت دهد.

وزیر ورزش و جوانان گفت:ظرفیت اقتصادی استان و دلسوزی مسئولان از مدیران تا نمایندگان نشان می دهد که به دور از جنجال برای حل مشکلات استان و تسریع سرعت توسعه استان تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته اقتصادی، در همه بخش ها بالاخص ورزش من جمله ورزش همگانی رشد و توسعه یافته هستند و در حق جمهوری اسلامی نباید ظلم شود که بعد از انقلاب هیچ توسعه ورزشی صورت نگرفته است.

سلطانی‌فر بیان کرد: اکنون دهها استادیوم فوتبال در کشور ساخته شدند که ۷۵۰۰۰ نفری نقش جهان اصفهان، یادگار تبریز، مشهد از آن جمله‌اند.نظام جمهوری اسلامی با نگاه یکسان به همه مراکز و استان‌ها نگاه توسعه محوری برای رشد ورزش داشته‌اند و کارنامه‌ای کاملا شفاف و روشن دارد.

او با تاکید بر اینکه، مهمترین دستاوردهای ورزش کشور به سالهای بعد پیروزی انقلاب برمی‌گردد که این موفقیت‌ها از موقعیت مناسب ملی کشور نشات می‌گیرد،اظهارداشت:از طریق موفقیت‌های ورزشی، ایدئولوژی و مکتب هر کشور مطرح می‌شود و در دنیا هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش برای ایجاد نشاط و شادی یک ملت وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان،گفت:اوقات فراغت حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر از مردم کشور توسط ۲ باشگاه اصلی تامین می‌شود و هزینه آنها در سال نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است که ریالی توسط دولت هزینه نمی‌شود و مردم با هر بردشان خوشحال و شاد می شوند.

او با بیان اینکه دولت یازدهم، هرگز جوانان را تحت الشعاع ورزش قرار نداده است،افزود:اکنون تشکل های حوزه جوانان در طی دولت یازدهم چند برابر شده و تلاش داریم تا پایان دولت دوازدهم تعدادشان را به ۵۰۰۰ برسانیم تا تجربه برای حضور در نظام اجرایی و مدیریتی کشور شوند.

سلطانی‌فر ادامه داد:سال ۹۲ با سقف ۳میلیون ۲۹۰۰میلیارد تومان وام ازدواج داده شد ولی در سال ۹۵ با سقف ۱۰ میلیون تومان، ۹۸۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت شد.

وزیر ورزش گفت:چهل و ششمین خانه جوان کشور در ارومیه افتتاح خواهد شد و همگی آنها در دولت یازدهم ساخته شده است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها