رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300190

فستیوال کن علیه تهیه کننده خطاکار اعلامیه داد

ساعت24- جشنواره فیلم کن با صدور اطلاعیه‌ای از رفتار هاروی واینستین ابراز انزجار کرد و در همین حال آکادمی اسکار نیز قرار است روز شنبه نشستی برای بررسی این رسوایی ترتیب دهد.

واینستین
style="text-align:justify">به گزارش اسکرین دیلی، در ادامه آن چه از آن به عنوان یک طوفان هر روزه یاد می شود، بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و یادداشت‌های مختلفی علیه رفتارهای غیراخلاقی تهیه کننده هالیوودی منتشر می‌شود.

در حالی که با انتشار نظر بازیگران این طوفان شروع شد در مرحله بعد پای شخصیت‌های سیاسی چون اوباما و کلینتون به میان آمد و سپس آکادمی بفتا عضویت واینستین را در این آکادمی لغو کرد.

فستیوال کن نیز با صدور اطلاعیه‌ای به امضای پییر لکور رییس و تیری فرمو مدیر این جشنواره اعلام کرد: ما بسیار شوکه هستیم که از این ماجرا و خشونت جنسی که اخیرا فاش شده مطلع می شویم. هاروی واینستین یک چهره حرفه‌ای در صنعت فیلم بود که فعالیت‌ها و موفقیت‌هایش کاملا برای همه واضح است و بر مبنای همین فعالیت‌ها بارها در جشنواره کن حضور داشت و فیلم‌های متعدد وی در این جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمد.

آن‌ها در ادامه این رفتار را محکوم و با قربانیان وی ابراز همدردی کردند.

آکادمی اسکار نیز اعلام کرد یک نشست در روز شنبه برگزار می‌کند تا به رفتارهای وحشیانه و غیرحرفه‌ای این فرد که هماهنگ با استانداردهای بالای آکادمی نیست، رسیدگی کند.

چهره‌های متعدد دیگری نیز از میان بازیگران به عنوان شاهدی بر رفتار این تهیه کننده مطلب منتشر کردند که لئا سیدو بازیگر فرانسوی فیلم «آبی گرم‌ترین رنگ است» برنده جایزه نخل طلای کن از جمله آن‌ها بود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها