رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 314006

بیت‌کوین یک حباب تخیلی خطرناک است

ساعت 24- استفن روچ کلمات شدیدالحنی در مورد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین استفاده کرد؛ او گفت: بیت‌کوین از هر نظر یک حباب تخیلی و خطرناک است.

بیت‌کوین
style="text-align:justify">به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، اقتصاددان سرشناس، استفن روچ در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی کلمات شدیدالحنی در مورد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین استفاده کرد؛ او گفت: بیت‌کوین از هر نظر یک حباب تخیلی و خطرناک است.

دیروز در حالی که قیمت بیت‌کوین به سوی ۱۲ هزار دلار پیش می‌رفت این اقتصاددان برجسته در هشداری جدی به سرمایه‌گذاران گفت که ارز دیجیتال در مرحله خطرناک حبابی شدن است.

استفن روچ استاد برجسته اقتصاد در دانشگاه ییل و رئیس قبلی بخش اقتصاد آسیا و اقتصاددان برجسته بانک مورگان استنلی گفت: این یک مفهوم سمی برای سرمایه‌گذاران است.

او اضافه کرد: من در طول دوران کاری‌ام هرگز با موردی برخورد نکرده‌ام که قیمت یک ارز، سهام و اوراق بهادار با الگویی عمودی رشد کند حال آن که بیت‌کوین عمودی‌ترین رشد قیمت را داشته است.

دانشگاه ییل، روچ را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقتصاددانان وال‌استریت معرفی کرده است که از سابقه کاری ۳۰ ساله خود قسمت اعظم آن را در بانک مرگان استنلی به رهبری یک تیم برجسته اقتصاددانان در سراسر جهان مشغول بوده است

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها