رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 314233

واکنش کرانچار به درخواست کیروش؛ نشدنی است!

ساعت 24-درخواست جدید کی‌روش برای زیر نظر گرفتن بازیکن ملی‌پوشی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند بازتاب‌های بسیاری داشته است. عمده مربیانی که بازیکن ملی پوش ندارند مشکلی با این درخواست کی‌روش ندارند اما مربیانی که بازیکن ملی پوش دارند به این درخواست روی خوش نشان نداده‌اند. نظرات زلاتکو کرانچار سرمری سپاهان را در این باره بخوانید:

این امکان ناپذیر است و من فکر می‌کنم این افکاری که ایشان دارد قابل اجرا نخواهد بود. چون بعد از مسابقات لیگ بازیکن‌ها به ریکاوری نیاز دارند. اگر بخواهند از شهرستان‌ها به سمت تهران راه بیفتند، مثلا از تبریز، یا اصفهان یا اهواز یا از شهر دیگری بیایند، فکر می‌کنم همه باشگاه‌ها شرایط خوبی را برای ریکاوری بازیکنان‌شان دارند. بازیکن‌هایی که اهل تهران هستند و در اینجا اقامت دارند و بازی می‌کنند، به خاطر اینکه مسیری ندارند می‌توانند خودشان را برسانند ولی بازیکن‌های شهرستان‌ها نیاز به زمان طولانی برای سفر کردن دارند. من هیچ فایده بزرگی در این زمینه نمی‌بینم.

-ایشان به حد کافی زمان دارد که بازیکن‌های خودش را برای جام جهانی آماده کند. در وقت‌هایی که ایشان در تقویم ملی دارند و پیشاپیش تعیین شده، می‌بینیم که مدام لیگ دچار وقفه می‌شود، یعنی اینکه بازیکن‌ها مدام می‌روند که تحت نظر ایشان کار کنند. چرا؟ چرا آن بخش از قوای جسمانی افت می‌کند؟ چون فصل که تمام می‌شود بازیکن‌ها مسابقات زیادی را پشت سر می‌گذارند. فقط مشکل ایران نیست. سایر تیم‌ها هم دچار چنین مساله‌ای هستند. تیم‌هایی که می‌خواهند سطح خودشان را در جام جهانی حفظ کنند قالب بازیکن‌های‌شان از تیم‌های بزرگ می‌آیند. بازیکن‌هایی که اینجا بازی می‌کنند، در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی در سه جبهه کار می‌کنند بدیهی است که خسته می‌شوند ولی ایشان زمان به اندازه کافی دارند. لیگ هفتم اردیبهشت خاتمه پیدا می‌کند در حالی که جام جهانی در ماه ژوئن شروع می‌شود یعنی ایشان به اندازه کافی زمان خواهد داشت که کاملا بازیکن‌ها را سر پا بیاورد، طراوت بدهد. چون می‌داند که رقابت‌های تورنمنتی برخلاف رقابت‌های لیگی، تفاوت بزرگی دارند. ایشان به همراه کادر فنی اینجا باید دنبال امکانات باشد که چگونه بازیکن‌ها را آماده کند که در فرم خوبی باشد و دقیقا در جام جهانی در پیک فرم‌شان باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها