رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323547

توضیح دادستان کل کشور در مورد خودکشی های اخیر در زندان

ساعت24-حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آنها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.

جت‌الاسلام‌ محمدجعفر منتظری
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه حضور در مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و در جمع خبرنگاران با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آنها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.


دادستان کل کشور درباره خودکشی یک فردی در زندان اوین گفت: این فرد معتاد بوده و خودکشی کرده است و فیلم آن هم موجود است و در عین حال در حال ادامه تحقیق هستیم.

منتظری درباره فردی که در زندان اراک بوده و گفته شده او هم خودکشی کرده است بیان داشت: فرد اراکی در زندان نیروی انتظامی بوده است. پزشکی قانونی در حال تحقیقات است و بنا بر گزارشات او هم خودکشی کرده است.

وی همچنین خبر خودکشی یک فرد دیگر در زندان دزفول را جعلی بیان کرد.

دادستان کل کشور بیان داشت: در حوادث اخیر بسیاری از کسانی که فریب خورده اند و تحت تاثیر جو قرار گرفته اند آزاد شده اند و بقیه هم آزاد می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری درباره نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب گفت: نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیدایش، تثبیت و تداوم دوران انقلاب بی بدیل است، مخصوصا در دروران دفاع مقدس که آرزو می کنم جایگاه عالی اش را متعالی کند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها