رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323946

آزادی پنج تبعه بیگانه از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر

ساعت 24-فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: پنج تبعه بیگانه در کمتر از 13 ساعت از اسارت آدم ربایان در ایرانشهر رهایی یافتند.

65
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه با تشریح این عملیات اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه پنج نفر از اتباع بیگانه توسط افرادی ناشناس در ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط ماموران انتظامی این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز و رسیدگی موضوع وارد مرحله جدیدی شد.
وی ادامه داد: در اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت و مخفیگاه سه آدم ربا شناسایی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در کمتر از 13 ساعت آدم ربایان را دستگیر و پنج تبعه بیگانه را آزاد کردند.
سردار قنبری اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه آدم ربایان موفق به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه شدند.
وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم ربایی، اخاذی از افراد ربوده شده بود خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

** دستگیری قاتل فراری پس از 11 ماه در قصرقند
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری پس از 11 ماه فرار از دست قانون در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید نوری روز شنبه اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه جوانی 19 ساله در بهمن سال 95 در بخش ساربوک قصرقند و فراری شدن قاتل از صحنه جرم، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی مخفیگاه قاتل 21 ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: در بررسی سوابق قاتل مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه کیفری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در بخش ساربوک است.
فرمانده انتظامی قصرقند تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها