رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323963

طارمی: حاضرم فقط یک میلیون دلار بپردازم!

ساعت24-مهدی طارمی بدون خداحافظی با پرسپولیسی‌ها به قطر سفر کرد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: عکسی هم که از وسلی اشنایدر ستاره هلندی و مهدی طارمی به همراه مدیران باشگاه الغرافه منتشر شد همه را به این یقین رساند که کار تمام شده است. باشگاه پرسپولیس بی‌میل نبود حالا که طارمی پایش را در یک کفش کرده و قصد جدایی دارد درآمدزایی کند و پولی به جیب بزند اما...
ناگهان خبر رسید مذاکرات مهدی طارمی با الغرافه قطر به مشکل خورده است. زمزمه‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه طارمی پشیمان شده و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد در حالی که اصل ماجرا چیز دیگری بود. مهاجم ملی‌پوش ایرانی در مذاکراتش با مدیران الغرافه در یک مورد به مشکل خورد؛ طارمی مشکلی با عقد قرارداد یک سال و نیمه ندارد اما خواسته است بندی در قراردادش گنجانده شود که در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی بعد از جام جهانی روسیه بتواند از تیم قطری جدا شود و برود. مدیران الغرافه قطر مشکلی با این موضوع ندارند ولی شرط پرداخت دو میلیون دلار پول نقد را وسط گذاشته‌اند! مبلغی که کمتر تیم اروپایی حاضر است برای یک فوتبالیست آسیایی بپردازد.
شنیدیم پس از کش و قوس‌های فراوان مهدی طارمی حاضر شد برای جدایی و رفتن به تیم اروپایی پس از جام جهانی روسیه مبلغ یک میلیون دلار بپردازد و در نهایت با تیم قطری به توافق رسید.

برانکو: طارمی چاق شده، او را نمی‌خواهم!
دیروز و در پی انتشار اخباری مبنی بر عدم توافق مهدی طارمی با باشگاه الغرافه قطر زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه این مهاجم ملی‌پوش به زودی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد و تا پایان فصل در این تیم پرطرفدار توپ خواهد زد. این در حالی بود که برانکو به شدت با این موضوع مخالفت کرد. شنیدیم مرد کروات به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته است: «مهدی طارمی خوب تمرین نکرده و چاق شده است. حداقل یک ماه زمان می‌برد که او کیلوهای اضافی را آب کند و به همین خاطر طارمی را نمی‌خواهم. به فکر بازگشت او نباشید!»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها