رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332097

پرسپولیس ۳ - نسف صفر

شروع پر قدرت شاگردان برانکو در آسیا

ساعت 24-تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با سه گل مهمان ازبک خود را از پیش رو بردارد.

در نخستین دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را گادوین منشا در دقیقه ۲۱ و علی علیپور در دقایق ۶۷ و ۷۱ به ثمر رساندند.

نیمه نخست:

دقیقه ۸: پاسکاری زیبای پرسپولیسی‌ها توپ را در گوشه محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رساند که پاس به بیرون این بازیکن به علیپور رسید اما ضربه آرام این بازیکن را دروازه‌بان نسف قارشی در دو ضرب در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۱: توپ در گوشه زمین به ماهینی رسید که سانتر زمینی این بازیکن به روی دروازه فرستاده شد اما وحید امیری این توپ را روی خط محوطه جریمه کنترل کرد و سانتر زیبای این مهاجم با ضربه سر فوق‌العاده منشا، گل نخست پرسپولیسی‌ها را وارد دروازه حریف ازبک کرد.

دقیقه ۲۴: سانتر محمد انصاری از مهاجمان پرسپولیس و مدافعان نسف رد شد و به ماهینی رسید که شوت کم‌دقت و روپای این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: حمله بازیکنان نسف قارشی با دفع ناقص شجاع خلیل‌زاده همراه شد که ضربه چکشی گلبان به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: گانیف در زمین پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن از فاصله‌ای ۳۵ متری با واکنش زیبای بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۳۹: مخیت دینوف با خطا روی منشا، نخستین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

دقیقه ۴۰: خطای اعلام شده روی منشا پرسپولیس را در موقعیت خوبی قرارداد. ماهینی پشت توپ قرار گرفت و توپ را برای انصاری کاشت که شوت زیبا و محکم این مدافع را دروازه‌بان نسف ناقص برگشت داد که در ریباند نیز فرشاد احمدزاده موفق نبود از فرصت به وجود آمده استفاده کند و گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: ضربه راه دور منشا را دروازه‌بان تیم ازبکستانی به سختی و در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۵۸: ضد حمله بازیکن نسف قارشی توپ را به اشمورادوف رساند که شوت محکم این بازیکن را بیرانوند با یک دست برگشت داد.

دقیقه ۶۰: خطای لوکیچ روی انصاری باعث شد تا این بازیکن از داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۶۷: پاس زیبا و در عمق جلال حسینی باعث حرکت پر سرعت صادق محرمی شد. پاس به بیرون این بازیکن با ضربه دقیق علیپور به تور دروازه چسبید تا گل دوم پرسپولیس این گونه به ثمر برسد.

دقیقه ۷۱: پاسکاری‌های پرسپولیسی‌ها توپ را به انصاری رساند و پاس به بیرون این مدافع به علیپور رسید تا ضربه پای چپ و محکم آقای گل لیگ ایران گل سوم سرخپوشان ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۳: کامیابی‌نیا به جای امیری وارد زمین شد.

دقیقه ۷۷: حرکت زیبای محرمی توپ را به منشا رساند که دروازه‌بان نسف توپ را دفع کرد اما این دروازه‌بان پاس مدافع هم‌تیمی خود را با دست جمع کرد تا داور اعلام ضربه آزاد غیرمستقیم در داخل محوطه جریمه نسف قارشی کند. ضربه فنی شماره ۱۰ سرخ‌ها با برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.

دقیقه ۸۰: رسن به جای احمدزاده وارد زمین شد.

دقیقه ۸۶: پاس زیبای منشا علیپور را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۷: ماهینی جای خود را به نعمتی داد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب نسف قارشی: سنجر کواتف، ایگور گلبان، ، لوکیچ، اشمورادف، کنجابائف، حسنف، خامرو بکوف، نارزولائف، مخیت دینوف، گانیف و دراگان چران

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها