رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332109

گردوخاک ۳۰ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

ساعت 24 -مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو ۳۰ پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد و گفت: بروز پدیده گرد و خاک سبب لغو پروازهای امروز در این شهر شد.

طوفان و گرد و خاک در سیستان
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو ۳۰ پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد و گفت: بروز پدیده گرد و خاک سبب لغو پروازهای امروز در این شهر شد.

رضا رضایی دقایقی پیش اظهار داشت: بروز پدیده گرد و خاک سبب لغو پروازهای امروز سه شنبه 24 بهمن ماه سال 1396 در فرودگاه بین‌المللی اهواز شد.

وی افزود: از صبح امروز تا کنون 30 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه اهواز لغو شد که بیشتر این پروازها مربوط به مسیر اهواز به تهران و برعکس بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان کاهش شعاع دید در فرودگاه را علت لغو پروازها اعلام کرد و افزود: با فروکش کردن گرد و خاک دید افقی به هزار متر رسیده است که مشکلی برای نشستن و پرواز هواپیماها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: انجام پروازها با تصمیم گیری شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود ولی از نظر ما هواپیماها می‌توانند پروازهای خود را انجام دهند و از این بابت مشکلی نیست.

رضایی خاطرنشان کرد: با تماسی که با هواشناسی استان خوزستان داشتیم قرار است که امشب در اهواز باران ببارد که سبب پاک شدن هوا می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها