رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332150

باشگاه استقلال باعث محرومیت «تاباتا» میشود؟

ساعت 24- در دیدار پرتنش الریان قطر و استقلال ایران، رودریگو تاباتا بدون تردید مرد اول این میدان بود.

این بازیکن برزیلی در ابتدای بازی امروز روی پاس جپاروف به اشتباه یک گل‌به‌خودی زد اما در ادامه موتورش روشن شد و تیمش را در نیمه اول 2 بر یک پیش انداخت.


این بازیکن در نیمه دوم و در حالی که تیمش به پیروزی نزدیک بود، با خطایی خشن و بی‌مورد روی داریوش شجاعیان درگیری‌های فیزیکی در این بازی را تکمیل را کرد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد، هرچند کارشناسان داوری کشورمان اعتقاد داشتند تاباتا باید بابت خطا روی هافبک استقلال کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کرد.


بعد از پایان این دیدار که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، بحث‌هایی درباره محرومیت احتمالی کاپیتان الریان منتشر شده است.


یک کارشناس داوری در این رابطه اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا صحنه این خطای خشن را بازبینی خواهد کرد اما باشگاه استقلال هم می‌تواند با نامه‌نگاری به AFC باعث محرومیت تاباتا شود.


سعید مظفری‌زاده در این باره گفت: مطمئنا AFC فیلم را بازبینی می‌کند ولی خود باشگاه استقلال هم می‌تواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کند.

این کارشناس داوری معتقد است محرومیت چند جلسه‌ای تاباتا به سود استقلال نیست و بیشتر به نفع رقبای دیگر استقلال خواهد بود. او در ادامه گفت: این موضوع به نفع استقلال نیست؛ چون بهترین بازیکن آنها از بازی مقابل سخت‌ترین حریفانش محروم می‌شود. استقلال خیلی تمایل دارد که الریان بتواند الهلال و العین را متوقف کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها