رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332383

تیراندازی در مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا در «مریلند»

ساعت24-پلیس و سرویس‌های امنیتی آمریکا از تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی در «فورت مید» ایالت «مریلند» خبر دادند.

مقامات آمریکایی می‌گویند که پلیس و سرویس‌های اضطراری برای رسیدگی به گزارشاتی مبنی بر تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در «فورت مید» ایالت «مریلند» به محل اعزام شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین نفر در این حادثه زخمی شده‌اند.

حادثه فوق اوایل چهارشنبه صبح به وقت محلی به وقوع پیوست و تماس‌هایی با نیروهای امنیتی برای گزارش تیراندازی در نزدیکی درب بازدیدکنندگان مقر آژانس امنیت ملی آمریکا در فورت مید برقرار شد.

جزئیاتی درباره این حادثه هنوز منتشر نشده است.

بنا بر گزارشات اولیه، دستکم سه نفر در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند اما هیچ اشاره‌ای به ادامه یا توقف تیراندازی نشده است.

هنوز آمار رسمی درباره تعداد زخمی‌های این حادثه، هویت آنها یا وضعیت مظنون این تیراندازی منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد، تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر نشد قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور وضع کند.

حدود چهار سال پیش، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» از «ادوارد اسنودن»، تحلیلگر سابق سیا و افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا اسنادی را منتشر کرد که نشان داد آژانس امنیت ملی آمریکا، روزانه میلیاردها سابقه مکالمه تلفنی را گردآوری می‌کند تا مکان کاربران گوشی‌های همراه را در سرتاسر جهان ردیابی کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها