رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332423

تعیین تیمی برای بررسی حادثه دانش‌آموزان مشگین‌شهری

ساعت 24- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما تیمی را مامور کردیم تا حادثه اخیر دانش‌آموز مشگین‌شهری را مورد بررسی دقیق قرار داده تا اطلاع‌رسانی واقعی از این حادثه اتفاق بیفتد.

div>

احمد ناصری اظهار کرد: وضعیت دانش‌آموز مشگین‌شهری که در بیمارستان بستری بوده رو به بهبود است و امیدواریم طی روزهای آینده با بهبود کامل این دانش آموز از بیمارستان مرخص شود.

وی از اعزام یک تیم کارشناسی به مشگین‌شهر و بررسی موضوع در ابعاد مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است با بررسی تمام جوانب امر اعم از کسب اطلاعات شهرستانی، مدرسه‌ای و صحبتی که با همکاران در مشگین‌شهر انجام می‌شود در این زمینه علت‌یابی دقیق صورت گرفته و ما به معنای واقعی و درست در این زمینه اطلاع‌رسانی را انجام دهیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گستردگی فعالیت و کار در مجموعه آموزش و پرورش را در همه حوزه‌ها یادآور شد و بیان کرد: ما در استان اردبیل 3 هزار و 385 مدرسه، بیش از 232 هزار دانش آموز و 19 هزار همکار داریم که قطعا در این گستردگی کار وقوع برخی رخدادها حتی به شکل نادر بسیار بزرگ و برجسته نمایان می‌کند که تلاش می‌کنیم با همکاری معلمان و همراهی اولیای دانش آموزان چنین حوادث نادری را نیز به حداقل برسانیم.

ناصری گفت: البته در سالجاری به مراتب آمار تنبیه دانش‌آموزان و حوادث ناگواری که برای دانش‌آموزان یا معلمان در عرصه تعلیم و تربیت رخ داده بسیار اندک است ولی امیدواریم با دقت نظر بیشتر این موارد اندک نیز به صفر رسیده و شرایط مناسبی را در حوزه تعلیم و تربیت استان شاهد باشیم.

وی از پیگیری رسانه‌ها و توجه ظریف به این مسایل قدردانی کرد و افزود: قطعا رسانه‌ها نیز می‌توانند چشم بینای آموزش و پرورش در رصد تمام مسایل باشند که از پیگیری‌ها و دقت نظر خبرگزاری‌ها در این حوزه قدردانی می‌کنیم.

اما دادستان اردبیل نیز در این خصوص اظهار کرد: نماینده دادستان به بیمارستان اعزام شده تا در کم و کیف جریان مصدومیت جوان مشگین‌شهری قرار گیرد.

سیدناصر عتباتی خاطرنشان کرد: نماینده دادستان از طریق حراست اداره آموزش و پرورش تحقیقات در خصوص علت مصدومیت دانش‌آموز مشگین‌شهری را آغاز کرده است و در صورت صحت خبرهای منتشره مبنی بر ضرب وشتم با جدیت با عامل آن در هر مقامی که باشد برخورد جدی خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها