رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339269

درخواست تاجگردون برای بررسی مجدد آرای استیضاح ربیعی

ساعت 24- نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه خواست آرای استیضاح ربیعی وزیر کار را مجددا مورد بررسی قرار دهد.

تاج‌گردون
style="text-align:justify">غلامرضا تاجگردون در تذکری مستند به مواد ۱۰۰، ۱۲۵ و ۱۲۸ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: رئیس مجلس امروز در اداره جلسه رای‌گیری با دقت نکاتی را درباره حاضرین اعلام کرد. طبق ماده ۱۰۰ آیین‌نامه تشخیص عده حاضر با استفاده از تابلو است که اول جلسه و قبل از اخذ آرا باید اعلام شود. ماده ۱۲۸ هم می‌گوید به مجرد اعلام اخذ رای تعداد نمایندگان حاضر به استناد دستگاه شمارشگر اعلام و اخذ رای آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: آقای لاریجانی شما در جلسه نبودند. رئیس جلسه تعداد حاضرین را ۲۴۸ نفر اعلام کرد و موقع شمارش ۲۵۳ رای به عنوان مجموعه آرا اعلام شد. من نمی‌خواهم سوءبرداشت شود اما حتی یک نفر بعد از پایان شمارش وارد جلسه شده و در حال جمع کردن آرا رای خود را به گلدان انداخته است.

تاجگردون با بیان اینکه مجلس باید حافظ رای ملت باشد، گفت: هیات رئیسه به وجدان خود در برابر قسمی که یاد کرده، رجوع کند و مجدداً آیین‌نامه را بررسی کند. آقای وزیر با یک رای باطله وزیر شد و حق مردم در اختیار چنین شخصی قرار گرفته است در حالی که رای موافقین استیضاح بیشتر بوده است.

تاجگردون در پایان خطاب به رئیس مجلس گفت: آراء استیضاح را مجدداً بررسی کنید. به هر نتیجه‌ای رسیدید ما آن را قبول می‌کنیم اما در برابر وجدان خود، خون شهدا و قرآن مسئول هستید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها