رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339328

کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری و تشکر آتش نشانی از شهروندان

ساعت24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به کاهش حوادث انفجار مواد محترقه در چهارشنبه‌سوری امسال ا از رفتار خوب و محترمانه هموطنان که فرهنگ ایمنی را رعایت کردند، تشکر کرد.

سید جلال ملکی
style="text-align:justify">سیدجلال ملکی با تشریح آمار عملیات آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: خوشبختانه شب خوبی داشتیم و فکر می‌کنم سازمان‌های دیگر نیز این مساله را تایید کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمارهای ارائه شده صرفا مختص به سازمان آتش‌نشانی است، افزود: ما از ساعت 16:30 تا 22:30 را جزو زمان مراسم چهارشنبه‌سوری محاسبه می‌کنیم که در این مدت مجموعاً 160 مورد انواع حریق از جمله حریق مسکونی، تجاری، فرهنگی، فضای سبز، موتور ماشین و... داشتیم. بسیاری از این حوادث همیشه وجود دارند و ملاک ما برای ارزیابی در شب چهارشنبه‌سوری انفجار مواد محترقه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آمار انفجار گفت: در سال 94، سه مورد انفجار، در سال 95 دو مورد و امسال یک مورد انفجار در این مدت زمانی داشتیم. ضمن اینکه سال‌های قبل بازه زمانی از ساعت 17 محاسبه می‌شد اما با وجود اینکه از ساعت 16:30 آمار را محاسبه کردیم، این کاهش را شاهد بودیم.

ملکی به همکاری مردم در زمینه کشف مواد محترقه نیز اشاره کرد و گفت: دو سه مورد کشف مواد محترقه داشتیم که با اطلاع‌رسانی مردم و کمک عوامل انتظامی از استفاده آنها جلوگیری شد. این جای خوشحالی دارد که مردم به این باور رسیده‌اند که اطلاع‌رسانی کنند و چنین کاری در سال‌های قبل کمتر داشتیم.

وی در مورد آمار انفجارها از بامداد امروز تا ساعت 22:30 گفت: در این بازه زمانی مجموعا سه مورد انفجار داشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین گفت: از رفتار خوب و محترمانه هموطنان که فرهنگ ایمنی را رعایت کردند، تشکر می‌کنیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها