رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 342344

حمیدرضا ترقی: جمهوری اسلامی دارای شجره طیبه و عزمی مستحکم است

ساعت24-یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی یک شجره طیبه شده که عزم آن بسیار مستحکم و قوی است و هیچ تهدید و تجاوزی اختلال در نظام پدید نمی‌آورد.

حمید رضا ترقی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که بر اساس یک جمهوریت و اسلامیت در جهان شکل گرفته و توانسته استقلال خود را در قالب چنین حکومتی حفظ کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک الگو و سرمشقی برای استقلال طلبان جهان و الگو و سرمشقی برای ملت‌هایی است که می‌خواهند اداره کشورشان را براساس دین و ایدئولوژی تنظیم کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: چنین نظامی و شاکله‌ی حکومتی در دنیا نظیر ندارد و نمونه‌ای مثل آن تاکنون به وجود نیامده است.

وی بیان کرد: این نوع حکومت که به لحاظ ساختار قدرت با داشتن ولایت و رهبری یک شخصیت کم نظیر در دنیا اداره می‌شود و هماهنگ کننده قواست توانسته در معادلات جهانی به یک قدرت تاثیرگذار و تعیین کننده در معادلات جهانی و بین المللی و منطقه‌ای تبدیل شود.

ترقی ادامه داد: این نظام توانسته است اسلام را از یک دین فردی به یک دین اجتماعی و دارای حکومت و سیادت تبدیل کند و زمینه افزایش و رشد عزت مسلمین در عرصه بین المللی و دنیا را فراهم کند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ایران همچنان که در جنگ تحمیلی توانست با نیروهای ده‌ها کشور دنیا و نیروهای سلطه جهان مقابله کند و پیروز شود، امروز نیز جمهوری اسلامی با بازوان قدرتمند خود در منطقه به یک قدرت منطقه‌ای بلامنازع تبدیل شده و توانسته با نیروهای تروریستی اعزامی از ۹۰ کشور دنیا مقابله کند و در جنگ با آن‌ها به پیروزی برسد.

ترقی با بیان اینکه «امروز جمهوری اسلامی یک شجره طیبه شده که عزم آن بسیار مستحکم و قوی است و هیچ تهدید و تجاوزی اختلال در نظام پدید نمی‌آورد» گفت: کشور ما تحریف ناپذیر است و قدرت بازدارنده آن مانع هر گونه تجاوزی به این کشور و سرزمین است.

وی ادامه داد: شاخ و برگ های قدرت کشور ما ثمرات خود را در یمن، بحرین، سوریه، عراق، نیجریه و امثال آن نشان می‌دهد و این نظام نظامی است که لیبرال دموکراسی جهان را به چالش جدی کشیده است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که در خبرها ملاحظه می‌شود مساله ایران و موضوع ایران در راس اخبار، مذاکرات و مناسبات بین المللی ابرقدرت‌ها و اروپایی‌ها قرار دارد که نشان می‌دهد اصولا امروز در دنیا بدون توجه به ایران تصمیم جدی و قاطعی نمی‌شود گرفت.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها