رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 345889

نرخ کرایه تاکسیها هفته آینده مشخص میشود/ ممنوعیت افزایش کرایه‌ها تا زمان اعلام قانونی

ساعت 24-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هر گونه افزایش کرایه تاکسی تا زمان اعلام رسمی میزان افزایش کرایه‌ها غیر قانونی است و با تاکسیران‌های متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تاكسي
محسن پورسید آقایی گفت: هر گونه افزایش کرایه تاکسی طبق مقررات قانونی صورت می‌گیرد و رانندگان تاکسی‌ها می‌دانند که نباید پیش از زمان اعلام رسمی، افزایشی را اعمال کنند.

وی افزود: رانندگان تاکسی‌ها در اخذ کرایه‌ها بر مبنای قانون عمل کرده و اساس دریافت کرایه هایشان قانون است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تصویب یک فوریت افزایش کرایه‌ها در صحن علنی شورای شهر اظهارکرد: اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت افزایش کرایه‌ها در سال ۹۷ رای مثبت دادند، اما جزئیات این افزایش هنوز مشخص نشده است.

پورسید آقایی ادامه داد: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر به عنوان کمیسیون تخصصی در رابطه با پیشنهادات ارائه شده از سوی شهرداری تهران بررسی‌های لازم را انجام داده و در نهایت موضوع در صحن علنی شورای شهر به تایید نهایی اعضا می‌رسد.

وی در خصوص زمان بررسی جزئیات افزایش کرایه‌های تاکسی در سال ۹۷ تصریح کرد: مقرر شده به علت اولویت موضوع و به این خاطر که معیشت رانندگان تاکسی با موضوع افزایش کرایه‌ها در ارتباط است، جزئیات افزایش کرایه‌ها در سال ۹۷ در جلسه هفته آینده شورای شهر مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص برچسب‌های نرخ کرایه‌ها اذعان کرد: برچسب‌هایی به روی شیشه تاکسی‌ها نصب می‌شود و رانندگان موظف هستند بر اساس آن از رانندگان نرخ کرایه‌های مصوب را دریافت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها