رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 352869

ماجرای عجیب از دختری که بیش از ۲۰۰ خواستگار دارد/عکس

ساعت 24-یک دختر 30 ساله کره ای در مدت دو سال گذشته 200 خواستگار داشته است و برای همه آن ها ایراد گرفته و رد کرده است

ازدواج
div id="docDiv3Titr">
یک دختر اهل کره جنوبی که ۳۰ سال دارد اعلام کرده استکه در دو سال اخیر ۲۰۰ جلسه خواستگاری داشته است او با ۲۰۰ مردصحبت کرده است اما هیچ کدام از آنها را پسند نکرده است و با تعدادکمی از آن ها جلسه دوم برگزار کرده است این دختر از رفتارهای مردهاایراد می گیرد در ادامه ماجرای خواستگارهای دختر کره ای را بخوانید.
خواستگارهای دختر کره ای
یک دختر ۳۰ ساله کره ای اعلام کرد که در ۲ سال گذشته بیش از ۲۰۰ خواستگار داشته است.تلویزیون کره جنوبی به تازگی برنامه عجیبی نمایش داد که در آن زن جوان ۳۰ ساله‌ای ادعا کرددر طول دو سال گذشته، ۲۰۰ جلسه خواستگاری با ۲۰۰ مرد داشته، اما هیچ کدام از آن‌ها رانپسندیده است و تعداد کمی موفق شده اند در جلسه دوم هم با او صحبت کنند!
او از هر رفتار مردها ایراد می‌گیرد و سراغ خواستگار بعدی می‌رود، اما طی دو سال حدود ۹۲هزار دلار هدیه از قبیل: پول و طلا و زیورآلات و گل و… از آن‌ها دریافت کرده است!
خواستگارهای دختر کره ای
دختر کره ای

چه بپذیرید و چه نه، هر اتفاقی بهاری دارد و بهار ازدواج هم گل سال های جوانی،یعنی دهه سوم یا اوایل چهارمین دهه زندگی است.
نمی گوییم تمام زوج هایی که قبل یا بعد از این سن به خانه بخت رفته اند، شکستخورده برگشته اند اما این واقعیت را هم انکار نمی کنیم که آنها لذت چند سال بیشترخوشبخت بودن در کنار یک شریک واقعی را از دست داده اند. نگاهی به شناسنامهتان بیندازید. اگر بیش از تعداد انگشتان یک دست از این دهه بهاری گذشته است باید به شما هشدار دهیم.
زمان شما برای تجربه یک آرامش متفاوت هر روز کمتر می شود. پس تا دیر نشده،یک بار این مطلب را مرور کنید و ببینید که در گروه کدام یک از زنان ازدواج گریز جا می گیرید.
خواستگارهای دختر کره ای
تعداد خواستگارهای دختر کره ای
ترس از زمین خوردن در ازدواج
همه زن ها به یک شکل به شکست عاطفی پاسخ نمی دهند. برخی زود فراموشمی کنند و سرگرم کار و زندگی می شوند اما برای بعضی ها فراموشی کار سختی است.آنها روی نام عشق برچسبی منفی می چسبانند و تصمیم می گیرند دیگر سراغش نروند. شما هم یکی از این دو دسته اید؟
راه‌حل: اگر بیش از شش ماه است که جدایی را پشت سر گذاشته اید و هیجان هایمنفی تان تا حدودی فروکش کرده است، می توانید با مشاوره و واکاوی ارتباط قبلی،نقش خودتان را در بحران هایی که پشت سر گذاشته اید پیدا کنید. شاید شما بهانتخابی نامناسب دست زده بودید و شاید هم در زمان نامناسب و در مکان نادرستدر یک رابطه قرار گرفته بودید. از قانون همه یا هیچ استفاده نکنید و با تعمیم دادنتجربه هایتان به موقعیت های دیگر، خود را از لذت عاشق شدن و زندگی در کنار فردی که می تواند به شما آرامش دهد محروم نکنید.
خواستگارهای دختر کره ای
ماجرای خواستگارهای دختر کره ای
منتظر گزینه های بهتر در ازدواج
اگر با وجود روبرو شدن با مردانی که گمان می کردید توان خوشبخت کردنتان را داشته اند،باز هم به خاطر از دست ندادن گزینه های بهتری که احتمالا در آینده سراغتان می آیند،پاسخ منفی داده اید، به شما مشاوره با یک روانشناس را توصیه می کنیم. چرا که اینمدل تفکر می تواند زمینه بروز وسواس فکری در شما باشد.یادتان نرود که در هرزمینه ای ممکن است انتخاب بهتری وجود داشته باشد.
راه‌حل: به جای چنین فکر و خیال های بی نتیجه ای، بهتر است نیازهایتان را خوب بشناسید ونسبت به جنسیت روانی خود و جنسیت روانی جنس مخالف، اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.هنگامی که بعد از ایجاد شناخت مناسب دست به انتخاب بزنید و گزینه پیش رو ا برای ازدواج باخود مناسب ببینید، دیگر جای نگرانی باقی نخواهد ماند. پس عجله نکنید و با شناخت و گام به گامجلو بروید. از همه مهمتر این است که مسئولیت این تصمیم را به عهده بگیرید و با یک بام و دو هوا بودن،خود را در شک و شبهه نگه ندارید.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها