رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362496

کیهان: بازیگر منتسب به فرقه‌ای ضاله در یک سریال ماه رمضان بازی کرده / کارگردان این سریال هم زمانی از فتنه‌گران خیابانی حمایت میکرد

ساعت24-یک بازیگر منتسب به فرقه‌ای ضاله در یکی از سریال‌های ماه مبارک رمضان به ایفای نقش پرداخته است. اتفاقی که بی‌شک ابعاد یک مصداق از نفوذ فرهنگی را مشخص خواهد کرد. بازیگر یاد شده که در سریال، دارای چهره‌ای مثبت است، حداقل از یک سال پیش بدلیل فعالیت فرقه‌ای، برای مراجع تحقیق چهره‌ای ناشناخته به شمار نمی‌آمد.

کیهان-660x330.jpg
یک بازیگر منتسب به فرقه‌ای ضاله در یکی از سریال‌های ماه مبارک رمضان به ایفای نقش پرداخته است. اتفاقی که بی‌شک ابعاد یک مصداق از نفوذ فرهنگی را مشخص خواهد کرد.

بازیگر یاد شده که در سریال، دارای چهره‌ای مثبت است، حداقل از یک سال پیش بدلیل فعالیت فرقه‌ای، برای مراجع تحقیق چهره‌ای ناشناخته به شمار نمی‌آمد.

سریالی که با حضور بازیگر مسئله‌دار تهیه شده، دارای مشکلات اساسی محتوایی است که به نظر می‌رسد حاکی از یک شیطنت رسانه‌ای باشد. اتفاقی که با توجه به سوءسابقه یکی از نویسندگان آن در مخالفت با نظام اسلامی اصلا عجیب نیست. گفتنی است کارگردان این سریال نیز در هنگام مدیریت بر خانه سینما، از قانون‌شکنان و فتنه‌گران خیابانی حمایت می‌کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها