رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362568

عکس‌های حذف شده در واتس‌اپ را برگردانید

ساعت 24-اگر کسی نمی‌تواند نسخه کپی عکس موردنظر را برای شما ارسال کند، آسان‌ترین راه برای بازیابی پیام‌ها استفاده از بکاپ است. هر دو نسخه مخصوص سیستم‌عامل‌های اندروید وای‌اواس از اپلیکیشن WhatsApp از بکاپ‌ها پشتیبانی می‌کنند (به ترتیب به Google Drive و iCloud). اگر مدت زمان زیادی نیست که پیام خود را پاک کرده‌اید، بهترین کار می‌تواند استفاده از نسخه پشتیبان باشد.

البته، انجام این کار نیازمند این است که پیش از حذف عکس، قابلیت بکاپ را در موبایل خود فعال کرده باشید. نخست وارد تنظیمات شده و از بخش «Chats»، گزینه «Chat Backup» را انتخاب کنید. در این بخش، اطلاعاتی همچون آخرین زمان اجرای بکاپ و اینکه اغلب چه زمان‌هایی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید، نمایش داده می‌شود. اگر شما از زمان آخرین بکاپ، عکس‌ها را حذف کرده‌اید، می‌توانید برای بازگردانی تصاویر، واتس‌اپ را حذف کرده و مجددا از طریق گوگل‌پلی و یا اپ‌استور نصب کنید. در ادامه از شما خواسته می‌شود تا با وارد کردن شماره موبایل، آن را فعال کنید. به‌علاوه، پیغامی مبنی بر بازگردانی اطلاعات شما از آخرین بکاپ (در صورت وجود) نمایش داده می‌شود. پیغام نمایش داده شده را تایید کنید تا واتس‌اپ پیام‌های شما در زمان بکاپ را برگرداند. توجه داشته باشید این کار باعث از دست رفتن پیام‌های جدیدتر شما می‌شود.انجام این کار در گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر نیست چراکه کاربران آن مثل اندروید راهی برای مشاهده تمام فایل‌ها و جست‌وجو در میان آنها حتی با اپلیکیشن «Files» را ندارند.به‌صورت پیش‌فرض، واتس‌اپ تمامی عکس‌هایی که شما ارسال و دریافت کرده‌اید را در یک پوشه ذخیره می‌کند. شما می‌توانید تصویری را از یک چت پاک کنید و همچنان آن را روی موبایل خود داشته باشید. نخست یک نرم‌افزار جست‌وجوگر فایل رایگان را دانلود کرده و سپس از پوشه نرم‌افزار «WhatsApp»، وارد «Media» شده و «WhatsApp Images» را انتخاب کنید.

اینجا شما همه تصاویری که از طریق واتس‌اپ دریافت کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد. در این بخش می‌توان یک پوشه دیگر با نام «Sent» را پیدا کرد که شامل تصاویر ارسالی شما می‌شود. بررسی این پوشه می‌تواند به پیدا کردن عکس موردنظرتان کمک کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها