رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369909

سخنگوی شورای نگهبان: نماینده‌ به‌ خاطر اظهار نظر رد صلاحیت نمیشود/ به خاطر دفاع از برجام و FATF هم رد صلاحیت نمی شوند

ساعت24-او در پاسخ به سوالی درباره این که گفته می‌شود نمایندگان در دوره نمایندگی به لحاظ نظارت شورای نگهبان و موضوع تایید صلاحیت، تحت فشار هستند و برخی از آنها از عواقب اظهار نظر خود در آینده می‌ترسند، گفت: آن چه شورای نگهبان رصد می‌کند، جریان کلی است و طبق قانون نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند.

عباسعلی+کدخدایی.jpg
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص اظهار نظر نمایندگان نیست و شورای نگهبان به خاطر اظهار نظر تاکنون نماینده‌ای را رد صلاحیت نکرده است.


عباسعلی کدخدایی با حضور در تحریریه خبرآنلاین به سوالات مختلف پاسخ داد.

او در پاسخ به سوالی درباره این که گفته می‌شود نمایندگان در دوره نمایندگی به لحاظ نظارت شورای نگهبان و موضوع تایید صلاحیت، تحت فشار هستند و برخی از آنها از عواقب اظهار نظر خود در آینده می‌ترسند، گفت: آن چه شورای نگهبان رصد می‌کند، جریان کلی است و طبق قانون نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند.

کدخدایی در ادامه اظهار داشت: جای هیچ نگرانی در خصوص اظهار نظر نمایندگان نیست و شورای نگهبان به خاطر اظهار نظر تاکنون نماینده‌ای را رد صلاحیت نکرده است.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در موضوع برجام، برخی از نمایندگان موافق برجام رد صلاحیت شده‌اند، گفت: این اظهارات خلاف است. برجام به تصویب شورای نگهبان رسیده و چگونه امکان دارد که چیزی را که خودمان تایید کرده‌ایم، فردی را به خاطر دفاع از آن رد صلاحیت کنیم؟ در خصوص fatf هم به همین گونه است و اظهار نظر درباره آن تاثیری در بررسی صلاحیت‌ها ندارد.

وی در ادامه افزود: حاضریم هر کسی که در این خصوص ادعایی دارد بنشینیم و بررسی و بحث کنیم.»

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها