رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369910

نماینده لردگان: ربیعی با مطالعه و برنامه به استان چهارمحال و بختیاری آمده است/ وزیر کار حلقه واسط بین دولت و مردم است

ساعت24-نماینده لردگان با اشاره به سفر وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ربیعی شناخت خوبی از استان و شرایط استان داشت و کاملا با مطالعه و برنامه به استان آمده و با صحبت‌هایی که داشت ان‌شاالله آینده خوبی را برای شهرستان لردگان در حوزه کار و اشتغال شاهد خواهیم بود.

محمد خالدی سردشتی نماینده لردگان در گفت‌وگو با ایلنا درباره ارزیابی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ربیعی حلقه واسط مردمی بین دولت و مردم است. در این مدتی که من نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستم، ربیعی اولین وزیری بوده که در شهرستان و استان ما حضور پیدا کرده است.

وی افزود: حضور ایشان در جمع مردم برای شنیدن حرف‌ها و مشکلاتشان حرکتی بسیار اخلاقی، انسانی و شایسته بود، مردم دوست دارند وزیری که به شهرشان می‌آید در جمعشان حضور پیدا کند و صحبت‌هایشان را بشنود.

نماینده لردگان در پاسخ به این سوال که نفس وجود ربیعی با حاشیه‌هایی همراه بود، این حاشیه‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من اندکی دیر رسیدم اما متوجه شدم وزیر در میان کارگران سد کارون ۴ حضور پیدا کردند آقای وزیر هم در صحبت‌هایش اشاره کرد که من دوست داشتم زمان بیشتری را در میان مردم باشم و با تک تک افراد صحبت می‌کردم مشکلاتشان را می‌شنیدم و به درخواست‌هایشان پاسخ می‌دادم اما بخاطر کمبود وقت مقدور نبود. این کار بسیار زیبا، نمادین بود.

وی درباره دستاوردهای این سفر گفت: مطالبی که امروز مطرح شد براساس شرایط شهرستان در حوزه اشتغال بود و برنامه‌های خوبی را آقای وزیر اعلام کرد و گفت ما موظف هستیم در حد مقدورات برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد در سه حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری وام‌های خوداشتغالی را پرداخت کنیم .

خالدی تاکید کرد: همچنین ربیعی به نکته کلیدی در صحبت‌هایش اشاره داشت و گفت ما باید بگردیم دنبال حل مشکلات خرد مردم باشیم، با حل مشکلات خرد مشکلات بزرگتر حل خواهند شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم در ادامه فعالیت‌ها با کمک و همراهی فرماندار و استاندار بتوانیم دستورات خوبی که آقای وزیر دنبال می‌کند و به جد هم بدنبال رفع مشکلات حوزه اشتغال است را به پیش ببریم.

نماینده لردگان خاطرنشان کرد: من تشکر ویژه از وزیر دارم ایشان شناخت خوبی از استان و شرایط استان داشت و کاملا با مطالعه و برنامه به استان آمده و با صحبت‌هایی که داشت ان‌شاالله آینده خوبی را برای شهرستان لردگان در حوزه کار و اشتغال شاهد خواهیم بود.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها