رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 384079

واکنش‌های مردم به پیشنهاد واجب شدن تعدد زوجات: دولت وام بدهد زن سوم میگیریم!

ساعت24-روزنامه خراسان در ستون حرف مردم خود نوشت: چرا برای جماعت ایرانی تعدد زوج چرند و حرام خوانده می شود ولی متاسفانه فساد دختر و پسر و اعتیاد و عواقب آن آزاد و رواست؟!

- من هنوز تو کف حرف اون آقایی هستم که گفته بودن اگه کسی توانایی مالی داره بره زن دوم بگیره و این کار رو واجب کفایی دونستن! اون آقایونی که توانایی مالی دارن این همه مریض صعب العلاج، این همه کودک کار، این همه مدرسه ساخته نشده، این همه فقیر، آخه تعدد زوج هم شد پیشنهاد؟!

- آقای پزشکی که دو زن داری، اگر اول انقلاب مانند کشورهای پیشرفته پزشکی ملی شده بود اکنون جناب عالی نمی توانستی دو زن را اداره کنی و دستورالعمل صادر کنی که واجب کفایی است که دیگران هم چنین کنند.

- باید پای صحبت همسر محترم این جناب پزشک نشست و قضیه را از چشم ایشان دید. رضایت و خوشحالی جناب پزشک که مسلم و روشن است.

- باور کنید جوان ها نه کار دارند و نه امیدی به آینده حالا اگر چند تا مرد پیدا بشه و از نظر مالی وضعش خوب باشه تعدد زوجات ثواب داره.

-در جواب اون دوست که مخالف تعدد زوجات بودند باید عرض کنم منم بازنشسته ام. چهارساله دو تا زن دارم خیلی هم راضی ام اگه دولت وام ازدواج بده سومی را هم می گیرم.

- همان طور که دو پادشاه در یک ملک نمی گنجند دو هوو هم در یک زندگی نمی گنجند و بالاخره حسادت خسارت و دلخوری و کینه به وجود خواهد آورد. درست نیست برای ساختن زندگی خود زندگی دیگری را خراب کنی.

- آقایی که متاسفانه پیشنهاد چند همسری را داده اند و از دو همسری خود دفاع و اظهار رضایت کرده اند جناب بهتر نبود به جای ازدواج همان هزینه را به دو پسر و دختر بدهید که آن ها هم زندگی شیرین داشته باشند؟ دیگر این که همسران شما با هم خوب هستند آیا می دانید چه تعداد قربانی همین چند همسری شده اند و این که شما پولدارها را از سایر مردم جدا کرده اید که متاسفانه این فاصله طبقاتی منحوس بوده و هست و بیشتر هم خواهد شد!

- تا وقتی خانم های مجرد سرکار بروند خبری از ازدواج نخواهد بود چون جوانان را بیکار می کنند. این یعنی گناه نابخشودنی.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها