رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 386507

آمار بالای حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی قم

رئیس مرکز اورژانس استان قم گفت: آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی در قم بالاست.

محمد شهیدی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه استان قم در مصلی قدس عنوان کرد: اورژانس استان قم 300 پرسنل دارد که این نیروها در تمامی روزهای هفته و ساعات شبانه روز به مردم خدمت رسانی می کنند.

رئیس مرکز اورژانس استان قم افزود: همچنین استان قم دارای 22 پایگاه اورژانس شهری و 18 پایگاه اورژانس در جاده های برون شهری است.

وی اظهار کرد: اورژانس هوایی استان قم از ابتدای سال تاکنون 75 ماموریت داشت و در هر کدام از این ماموریت ها حداقل جان یک انسان را نجات داده است.

شهیدی بیان کرد: اورژانس 115 می‌تواند مایه آرامش و اطمینان مردم باشد اما مردم نباید در تماس با اورژانس جز در موارد فوریتی اصراری به اعزام آمبولانس داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: 43 سال پیش نخستین پایگاه اورژانس در کشور ایجاد شد و در حال حاضر اورژانس در تمامی نقاط کشور گسترش یافته است.

رئیس مرکز اورژانس استان قم عنوان کرد: اورژانس دارای وظایف گسترده‌ای است یکی از دستگاه‌هایی که در هنگام حوادث در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا می‌کند، اورژانس است.

وی گفت: اورژانس با حضور به موقع خسارات را کاهش داده و حتی در مناسبت های ملی و مذهبی با حضور خود در اماکن احتمال بروز حوادث را کاهش می دهد.

شهیدی بیان کرد: اورژانس در سوانحی مانند سیل و زلزله حضور به موقع دارد و در حادثه زلزله در کرمانشاه جزو سازمان هایی بودیم که در مراحل اولیه حاضر شدیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه آمار تصادفات و حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی در قم بالاست و این امر نگرانی هایی را به دنبال دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها