رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 393634

خزانه‌داری آمریکا توصیه‌نامه‌ای درباره تجارت با ایران صادر کرد

ساعت 24- وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز، پنجشنبه در یک توصیه‌نامه ۱۹ صفحه‌ای درباره تجارت با ایران هشدار داده است.

style="text-align:justify"> وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز، پنجشنبه در یک توصیه‌نامه ۱۹ صفحه‌ای درباره تجارت با ایران هشدار داده است.

«اداره نظارت بر جرائم مالی»، از نهادهای زیرمجموعه خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای خاطرنشان کرده این «توصیه‌نامه» را به منظور «کمک به نهادهای مالی برای شناسایی و گزارش‌دهی مبادلات غیرقانونی احتمالی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران» منتشر کرده است.

این نهاد آمریکایی هدف دیگر توصیه‌نامه مزبور را این دانسته که به نهادهای مالی خارجی کمک شود ضمن کسب درک بهتر از تعهدات نهادهای مالی متناظرشان در آمریکا، از قرار گرفتن در معرض تحریم‌های آمریکا جلوگیری کنند.

خزانه‌داری آمریکا همچنین با بیان این ادعا که فعالیت‌های ایران نظام مالی بین‌المللی را با خطرات پولشویی و تأمین مالی تروریسم قرار می‌دهد، هدف دیگر این توصیه‌نامه را پرداختن به این مسائل دانسته است.

درباره اهداف توصیه‌نامه ۱۹ صفحه‌ای آمده است: «اداره نظارت بر جرایم مالی، امروز به منظور کمک به نهادهای مالی جهت شناسایی بهتر مبادلات غیرقانونی احتمالی مربوط به جمهوری اسلامی ایران و گزارش‌دهی آنها اقدام به صدور این توصیه‌نامه کرده است.»

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها