رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 397399

وکیل خانواده «هکی»: جنایتی در مورد فوت موکلم محرز نشده

ساعت24-وکیل خانواده هکی با تکذیب اعلام وکالت فردی به نام محمد مقیمی در مورد این پرونده، تصریح کرد: وکالتی در خصوص این پرونده از ناحیه هیچکس جز بنده، تاکنون اعلام نشده است.

وکیل خانواده مرحوم فرشید هکی با بیان اینکه جنایتی در مورد فوت این مرحوم گزارش نشده است، گفت: تحقیقات قضایی به شکل دقیق و کامل نسبت به این موضوع ادامه دارد.

محمد علی قدوسی وکیل خانواده مرحوم هکی، در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه او تنها وکیل ماریا تقی زاده طبرسی همسر فرشید هکی است، اظهارداشت: روز گذشته به همراه موکلم به دادسرای ویژه امور جنایی مراجعه و نهایت همکاری، توجه و مساعی را از ناحیه سرپرست این دادسرا و بازپرس شعبه پنجم در خصوص پرونده مربوطه، شاهد بودیم.

وی افزود: همچنین عصر دیروز نیز به همراه سرپرست دادسرای جنایی، به پارکینگ نیکان در محله شهرزیبا مراجعه کرده و خودرو را مجددا مورد معاینه و بازرسی قرار دادیم و برخی وسایل سوخته شده دیگر هکی که داخل خودرو بود، کشف و در اسناد و مدارک ضبط شد.

وکیل خانواده هکی با تکذیب اعلام وکالت فردی به نام محمد مقیمی در مورد این پرونده، تصریح کرد: وکالتی در خصوص این پرونده از ناحیه هیچکس جز بنده، تاکنون اعلام نشده است.

قدوسی با اشاره به احراز هویت از سوی پزشکی قانونی، ادامه داد: در مراجعه ای که روز گذشته به دادسرا داشتیم مشخص شد که پزشکی قانونی در این باره نظر خود را اعلام کرده و مطابقت نمونه‌های D.N.A نشان داده که متاسفانه جسد متعلق به آقای فرشید هکی است.

وی در رابطه با اینکه آیا جنایتی واقع شده است، بیان داشت: تاکنون جنایتی محرز نشده و تحقیقات قضایی به نحو دقیق و کامل نسبت به این موضوع ادامه دارد و نتایج آن در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

** همسر فرشید هکی: جوسازی نکنید
ماریا تقی زاده طبرسی همسر مرحوم هکی هم در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روز گذشته پس از احراز هویت، مشخص شد که جنازه متعلق به همسرم فرشید هکی است.

وی با بیان اینکه تاکنون در مورد این پرونده مصاحبه ای با رسانه ها نداشته است از دوستان و همه کسانی که دغدغه روشن شدن وضعیت این پرونده را دارند خواست از جوسازی پرهیز کنند و اجازه دهند در فضای آرام و علمی و حقوقی این کار انجام شود.

فرشید هکی، شهروند تهرانی است که گفته می شود هفته گذشته جسد وی در خودروی شخصی وی در حالی که سوخته بوده، پیدا شده است، البته هنوز هویت جسد از سوی سازمان پزشکی قانونی تایید نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها