رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 398738

سالک، روحانی اصولگرا: آیت الله شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل دخالت کند / نامه آیت‎الله یزدی بجا بود / تذکر او به این منظور است که آیت الله شبیری بداند در دام راس و عناصر فتنه ۸۸ افتاده / ملاقات با اینها، تایید فتنه و سران فتنه است

ساعت24-احمد سالک کاشانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل و عناصر سیاسی جامعه دخالت کنند گفت: نامه آیت الله یزدی به جا بود و تذکر او به ایشان توجهش به این منظور است که بداند در دام چه کسانی افتاده.

احمد سالک
عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه اقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل و عناصر سیاسی جامعه دخالت کنند گفت: نامه آیت الله یزدی به جا بود و تذکر او به ایشان توجهش به این منظور است که بداند در دام چه کسانی افتاده.

احمد سالک کاشانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو؛ گفت: روحانیت جایگاه رفیعی دارد و در زمان غیبت امام عصر جانشین وی محسوب می شود لذا این جایگاه نباید دستخوش حوادث و سیاست زدگی شود.

وی افزود: در کشور ما و در دنیا کسانی که می خواهند به اهداف خود برسند به وسایل مختلف چنگ و دست به هر کاری می زنند لذا برای این نوع جریان سیاسی جایگاه مرجعیت مهم است.

سالک با بیان اینکه اقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل و عناصر سیاسی جامعه دخالت کنند، عنوان داشت: نامه آیت الله یزدی به جا بود و تذکر او به آیت الله شبیری توجهش به این منظور است که بداند در دام چه کسانی افتاده است. دام کسانی که راس و عناصر فتنه 88 هستند و هدایت و حضور آن ها در این فتنه روشن بوده است. بنابراین ملاقات با اینها تایید فتنه و سران فتنه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها