رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 399188

سفر دریایی از کیش به قشم با کشتی تفریحی

رپورتاژ / بسیاری از گردشگران برای سفر های داخلی تور کیش و یا تور مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

dir="RTL" style="text-align:right">بسیاری از گردشگران برای سفر های داخلی تور کیش و یا تور مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. برای انتخاب مقصد سفر افراد انگیزه ها و دلایل خاص خودشون را دارند، اما در فصول سرد سال اغلب گردشگران مناطق گرمسیری و ساحلی همچون جزیره ی قشم و کیش را ترجیح می دهند.

درباره تور کیش

کیش از زیباترین جزایر آب های خلیج فارس است که در استان هرمزگان قرار دارد. کیش همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر است که همین موضوع باعث پیشرفت بسترهای گردشگری این شهر شده است.

جزیره کیش به عنوان جزیره توریستی در خلیج فارس، هرساله میانگین یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر دارد. جزیره ی کیش بخاطر وجود آب‌های نیلگون خلیج فارس، سواحل مرجانی، جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی، هتل‌های مجلل و پر از امکانات، مراکز خرید لوکس و گران قیمت، رستوران های معروف با غذاهای دریایی و محلی، امکان انجام ورزش‌های آبی مفرح و حیات دریایی متنوع، تور کیش را به مقصدی ایده آل برای گشت و گذار و تفریح تبدیل کرده است.

بهترین زمان سفر با تور کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش از اواسط پاییز تا اواسط بهار می باشد. جزیره ی کیش تابستان های گرم و مرطوبی دارد و سفر به کیش عموما در زمستان ها طرفداران بی شماری دارد.

تفریحات تور کیش

جزیره ی کیش تفریحات مهیج و متنوعی دارد که خدمات متفاوتی را در زمینه ی تفریحات آبی به گردشگران ارائه می‌دهند. از جمله تفریحات جزیره کیش می توان پرواز با جایروکوپتر، پرواز با پاراگلایدر، دوچرخه سواری، اسکوتر برقی، سوارکاری، شترسواری، باگی کیش، سافاری کیش، کارتینگ، گشت ویژه دور جزیره، پارک ها و شهربازی ها را نام برد.

اما علاوه بر این تفریحات، تفریحات دریایی جزیره ی کیش علاقمندان و طرفداران زیادی دارد. اگر بخواهیم تعدادی از تفریحات ساحلی و دریایی تور کیش را معرفی کنیم؛ پاراسل سواری، شاتل، بنانا، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، کیبل اسکی ، قایق های کف شیشه ای، کشتی آکواریوم و پارک آبی بادی مارینا را می توانیم نام ببریم.

سفر از کیش به قشم با کشتی ساحلی

یکی از اتفاقات جالب توجه در کیش که گردشگران را شگفت زده کرده است و به تفریحات دریایی کیش رنگ تازه داده است، سفر از کیش به قشم با کشتی سانی است!

**این کشتی در حال حاضر فعالیتی ندارد.

کشتی سانی یکی از کشتی‌های توریستی است که در جزیره ی زیبای کیش شروع به کار کرده است و قابلیت رقابت با بسیاری از نمونه‌های خارجی خود را به دست آورده‌ و باعث جذب گردشگران خارجی به این منطقه شده است.

به جای رزرو تور قشم، در سفرتان به کیش می توانید با کشتی های سانی راهی جزیره ی قشم شوید.

استان هرمزگان با توجه به وجود زیرساخت ها و بسترهای مناسبی برای تجربه یک سفر دریایی ایمن با شناورهای مدرن بین اسکله های شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم فراهم شده است و هرمزگان را به پایتخت سفرهای دریایی ایران تبدیل کرده است.

سفر از کیش به قشم، تجربه ای به یادماندنی از سفر دریایی را برای شما فراهم کرده است. با وجود چندین کشتی اقیانوس‌‍‌پیمای مدرن، شما با خیال راحت می توانید از کیش به قشم سفر کنید. یکی از این کشتی‌های تفریحی که امکاناتی بسیارعالی را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، کشتی سانی است. سفر با این کشتی تجربه یکی از به یادماندنی ترین سفر های دریایی خاطره انگیز و به یادماندنی برای شما خواهد بود.

کشتی تفریحی سانی در 9 طبقه ساخته شده است، 176 متر طول و 23 متر عرض دارد و سفر با سانی از کیش به قشم حدود 10 تا 12 ساعت طول می کشد. سفر با کشتی سانی علاوه بر اینکه بخشی از سفرتان با تور کیش را تشکیل می دهد از آن جهت جذاب است که سفری در آبهای خلیج فارس می باشد و انواع امکانات اقامتی و رفاهی در آن وجود دارند.

علاوه بر اینها سانی دارای آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاهای ایرانی، کتاب‌خانه، اتاق بازی برای کودکان، دو سالن سینما، سالن برگزاری همایش و اتاق مطالعه است.

از دیگر ویژگی‌های این کشتی غول‌پیکر می توان به توانایی حمل 350 خودرو با سرنشین است که از این جهت می‌تواند گزینه مناسبی برای مسافرت با اتومبیل از قشم به کیش و بالعکس باشد.

در کشتی سانی برنامه‌های تفریحی بسیار زیادی برای مهمان‌های تور ترکیبی کیش و قشم ترتیب داده شده و گردشگران را سرگرم می کند. همچنین می‌توانید ساعت‌ها به تماشای امواج دریا در عرشه بزرگ کشتی مشغول شوید و از سفر دریایی‌تان لذت ببرید.

پس اگر در مسافرتتان با تور کیش، سفری چند روزه‌ از این جزیره به مقصد قشم برای شما ترتیب داده شد، بدانید که سفری پرهیجان و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

در انتها گفتنی است که برای رزرو تور های داخلی و همچنین تور لحظه آخری می توانید به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید تا از آفر تورهای لحظه آخری ما اطلاع حاصل کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان ما در آرشین پرواز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

آدرس وب سایت: https://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران خیابان شریعتی خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) نرسیده به چهارراه اندیشه پلاک ۴۰ -طبقه اول واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها