رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400799

صحبت‌های امید اول طلای وزنه برداری ایران قبل از رقابت حساس امروز؛تشنه طلا هستم

ساعت24- سهراب مرادی برای رقابت‌های قهرمانی جهان کوه انگیزه است.

بدون شک شاخص ترین وزنه بردار تیم ملی در رقابت های جهانی 2018، سهراب مرادی است؛ کسی که از او به عنوان شانس نخست قهرمانی در دسته 96 کیلوگرم یاد می شود. این فوق ستاره، حالا آماده می شود برای کسب افتخاری دیگر در صحنه جهانی. رقابت دسته 96 کیلوگرم مسابقه های جهانی روز چهارشنبه، راس ساعت 16 به وقت تهران برگزار می شود و دنیای وزنه برداری از الان چشم به تخته 4 در 4 عشق آباد دوخته است تا بار دیگر هنرنمایی یکی از اسطوره های تاریخ وزنه برداری ایران را نظاره گر باشد.

مرادی در خصوص شانس بالایش برای کسب مدال طلا می گوید: « من خودم این طور فکر نمی کنم. در واقع وزنه بردار اگر فکر کند بی رقیب و شانس بالایی برای کسب مدال طلا دارد، همان روز شکست خورده است. شرایط تمرین با مسابقه خیلی متفاوت است. من سعی می کنم بهترین وزنه ها را در عشق آباد بزنم، اما رسیدن به رکوردهای تمرینی در صحنه مسابقه آسان نیست.»

مرادی در خصوص تغییر اوزان در مسابقات جهانی می گوید: «این موضوع را باید وزن به وزن بررسی کرد. طبیعتا برای برخی وزنه برداران اتفاق خوبی نبود این تغییرات، اما اگر بخواهم در مورد خودم صحبت کنم باید بگویم این بهترین اتفاق بود. یعنی اگر خودم هم می خواستم وزن های جدید را انتخاب کنم، نمی توانستم چنین شرایط خوبی را برای خودم رقم بزنم. من در وزن 94 کیلوگرم وزنه می زدم و یکی از دغدغه هایم این بود که قبل از هر مسابقه 2-3 کیلو وزن کم کنم، اما حالا دسته وزنی من به 96 کیلوگرم تغییر کرده و من در این وزن می توانم رکوردهای بهتری را مهار کنم.»

ستاره وزنه برداری ایران در مورد عطش و اشتیاق خود برای فتح سکوی نخست مسابقات گفت: «شاید باور نکنید، اما من الان که در عشق آباد هستم، انگار برای نخستین بار است که در رقابت های جهانی شرکت می کنم. من هنوز هم عطش کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا دارم و هر مسابقه، برای من حکم اولین مسابقه را دارد. اصلی ترین رقیب من همین وزنه ای است که پیش روی من قرار دارد. من هر روز با رکوردهایی که می زنم رقابت می کنم و خیلی به این فکر نمی کنم که باید با چه وزنه بردارانی رقابت کنم. اگر بتوانم وزنه های خودم را بزنم، یعنی کارم را خوب انجام داده ام.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها