رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400906

وقوع دو سانحه رانندگی در زنجان با 3 کشته و 5 مجروح

ساعت 24- با وقوع دو سانحه رانندگی در جاده‌های زنجان، 3 نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و 5 نفر نیز مجروح شدند.

style="text-align:justify"> با توجه به اینکه تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر با بارش‌های پراکنده باران همراه بوده و همین امر نیز باعث لغزنده شدن جاده‌ها شده است، لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی کسانی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند، باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

متاسفانه روز گذشته شاهد وقوع دو مورد سانحه رانندگی در جاده‌های استان زنجان بودیم که وقوع این سوانح رانندگی باعث کشته شدن 3 نفر از هم‌وطنان‌مان شد و 5 نفر دیگر نیز به واسطه جراحت‌هایی که به آن‌ها وارد شده بود، به مراکز درمانی استان انتقال یافتند.

در یکی از این دو سانحه رانندگی که ساعت 19 دیروز در کیلومتر 68 باند جنوبی آزادراه زنجان ـ قزوین رخ داد، یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه خودروی سواری سمند که در کنار جاده توقف کرده بود، برخورد کرد که در این حادثه 2 نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند و 3 نفر از سرنشینان خودروی سمند نیز مجروح شدند.

در دومین سانحه رانندگی که ساعت 12.10 ظهر دیروز به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر 55 باند شمالی آزادراه زنجان ـ تبریز واژگون شد که طی این حادثه، راننده خودروی سواری سمند، جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها