رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 401041

هواداران بدون بلیت در محوطه آزادی! +عکس

با توجه به اینکه بلیت دیدار پرسپولیس و کاشیما از طریق سامانه اینترنتی به پایان رسیده است اما بسیاری از هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی آمدند.

فردا دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. با وجود اینکه بلیت این دیدار از طریق سایت و به صورت اینترنتی به فروش رسید و بارها در این زمینه اطلاع رسانی شده باز هم برخی از هواداران پرسپولیس از راه های دور از امروز در اطراف ورزشگاه آزادی هستند تا بتوانند این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس از مشهد، خرم‌آباد، کردستان، مازندران به ورزشگاه آزادی آمدند و از مسئولان حراست ورزشگاه درخواست کردند تا بتوانند به ورزشگاه آزادی وارد شوند و در ماشین‌های خود استراحت کنند.

طبق قوانین بین المللی و حرفه ای ورود هوادار تا قبل از ساعتی که از سوی AFC اعلام شده به ورزشگاه ممنوع است و از سویی در این چند روز بارها اطلاع رسانی شده که هیچ بلیت فروشی بیرون ورزشگاه انجام نمی شود و تمامی بلیت ها از طریق اینترنتی به فروش رفته است اما اینکه چرا عده ای هواداران پرسپولیس با نادیده گرفتن این قوانین و شرایط از امروز و آن هم بدون بلیت اقدام به حضور در اطراف ورزشگاه کرده اند عجیب و قابل تامل است.

منبع: فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها