رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408103

باشگاه تراکتورسازی از ۲ بازیکن خارجی خود شکایت نکرده است

ساعت 24- سخنگوی باشگاه تراکتورسازی خبر شکایت از استوکس و اروین به فیفا را تکذیب کرد.

div>

به گزارش در حالی که رسانه انگلیسی دیلی رکورد خبر از شکایت باشگاه تراکتورسازی از استوکس و اروین به فیفا داده است اما سخنگوی باشگاه تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد.

محرم پور سخنگوی باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما شکایتی از استوکس و اروین به فیفا نکردیم. به هر حال ارسال گزارشی از بی نظمی های این 2 بازیکن به فیفا معنی اش شکایت نیست و باشگاه تا لحظه ای که این بازیکنان خارجی تغییر رفتار بدهند و بتوانند با اصول باشگاه خود را تطبیق دهند منتظر آنها می ماند در غیر این صورت کارهای قانونی را انجام می دهیم. رویکرد باشگاه این است که به این 2 بازیکن مهلت بدهد تا مطابق اصول باشگاه تراکتورسازی رفتار کنند.

او درباره مهلت اروین و استوکس برای تغییر رفتار غیرحرفه ای شان گفت: به هر حال ما 2 ماه فرصت برای جذب بازیکنان مدنظر خود در نقل و انتقالات زمستانی داریم. این 2 بازیکن خارجی در این فاصله نقل و انتقالاتی مهلت دارند تا تغییر رویه بدهند. ما باید در زمان نقل و انتقالات کمبودهای خود را در برخی از پست ها جبران کنیم و نمی توانیم بیش از این منتظر استوکس و اروین باشیم. همچنین باشگاه تراکتورسازی از حقوق خود کوتاه نمی آید و اگر این دو بازیکن بخواهند به تیم دیگری بروند باید مبلغ فسخ قرارداد خود را به طور کامل پرداخت کنند و باشگاه هایی که این 2 بازیکن را بخواهند باید رضایت باشگاه تراکتورسازی را جلب کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها