رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408127

کامیابینیا؛ فرمانده بدون اشتباه برانکو

ساعت 24- هافبک پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن یکی از نمایش‌های فوق العاده خود را به اجرا گذاشت تا سرمربی این تیم در نهایت موفق به شکست طلسم عدم پیروزی برابر علیرضا منصوریان شود.

style="text-align:justify">کمال کامیابی نیا مهره تاثیرگذار پرسپولیس برابر ذوب آهن بود؛ جایی که باید برابر محسن مسلمان، حمید بوحمدان و محمدرضا حسینی که ترکیبی از بازیکنان فیزیکی، سرعتی و بازیساز بودند مانع از شکل گیری حملات ذوب می‌شد.

هافبک پرسپولیس که در این فصل به استاندار بالایی در پست هافبک دفاعی دست یافته و ضمن تخریب بازی حریف، توپگیری و پاس موثر و در کنار آن اضافه شدن به موقع در فاز تهاجمی تیم را در دستور کار قرار داده، در این بازی یک نمایش قابل قبول و مناسب از خود به جا گذاشت تا برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به هدف خود در خط میانی به این بازیکن اتکا کند.

کامیابی نیا بعد از مصدومیت دردناک در جدال مقابل تراکتورسازی با غیبت برای ماشین سازی از نظر بدنی و ذهنی کاملا مهیای این بازی حساس شده بود و این مساله باعث شد تا به خوبی موفق شود در خط میانی شرایط را به سود سرخپوشان تغییر دهد.

پرسپولیس که با توجه به برنامه ریزی فشرده بازی‌ها اکنون بازیکنانش به طور کامل از نظر بدنی تحت فشار قرار دارند، کامیابی نیا به خوبی از فرصت استراحت اجباری سود برد تا برابر ذوب آهن یکی از برترین بازیکنان تیمش لقب گیرد.

جنگ فیزیکی او در میانه میدان با توپگیری مناسبی همراه بود تا جایی که ذوب آهن به عنوان یکی از شوتزن‌ترین تیم‌های این فصل تنها چهار بار فرصت ایجاد موقعیت شوت برابر دروازه علیرضا بیرانوند را به دست آورد و کامیابی نیا با جاگیری و پوشاندن به موقع فضای یک سوم دفاعی تیمش مانع از این فرصت برابر حریف شد.

کامیابی نیا در روزی که پرسپولیس با توجه به هافبک‌های پا به توپ حریف مالکیت توپ بیشتری نسبت به سرخپوشان داشت، مانع از این شد تا مسلمان و ماریون فرناندز فرصت مناسبی برای ایجاد موقعیت برای حمله وران سفیدپوش ذوبی شکل دهند و در نهایت از حیث آماری بهترین عملکرد را به خود در خط میانی شکل داد.

هافبک شماره 11 پرسپولیس که تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ توانسته از نظر فنی پیشرفت محسوسی داشته باشد و اکنون تنها به عنوان یک بازیکن تخریبی در خط میانی شناخته نمی‌شود، در این فصل از لیگ برتر در کنار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده بیشترین آمار در قطع حملات حریف را به خود اختصاص داده و جالب اینکه توپگیری او در ادامه با حفظ جریان بازی برای این تیم و بازیسازی همراه می‌شود تا از این حیث فرمانده تیم برانکو در خط میانی نیز لقب گیرد.

هافبک پرسپولیس که طی فصول گذشته مهره مورد علاقه سپاهانی‌ها برای حضور در اصفهان مطرح بوده و در فصل گذشته نیز شایعات زیادی در خصوص پیشنهاد مالی این باشگاه برای عقد قراردادش به گوش می‌رسد، با اعلام وفاداری به برانکو اکنون در آستانه جدال حساس دو تیم در اصفهان، به عنوان چهره ویژه این تیم در استادیوم نقش جهان شناخته می‌شود و با حضور او کادرفنی سرخپوشان امیدوار است ضمن حفظ استحکام دفاعی تیم، در خط میانی نیز با حفظ توپ و گردش مناسب آن، شاهد ایجاد موقعیت مناسبی برابر حریف باشند.

خصوصا اینکه خط میانی زردپوشان اصفهانی با حضور مهدی کیانی و کومان به عنوان ستاره‌های این تیم در کنار محمد کریمی که اکنون یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر محسوب می‌شود، یک جنگ بزرگ را نوید خواهد داد که برتری شماره 11 پرسپولیس می‌تواند شاگردان برانکو ایوانکوویچ را به کسب نتیجه در اصفهان امیدوار کند.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها