رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409157

امروز ارز مسافرتی چقدر قیمت خورد؟

ساعت24- شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۸۱۳ تومان اعلام کرده اند.

ارز

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۸۱۳ تومان می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش ۳۶۴ تومانی همراه بوده است.

گفتنی است، امروز در صرافی های دولتی، قیمت فروش یورو نیز از ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان صبح دیروز به ۱۳ هزار تومان کاهش یافته است؛ البته یورو در پایان معاملات صرافی های دولتی در روز گذشته با همین قیمت فروخته می شد.قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است. بنابراین قیمت های خرید و فروش یورو نسبت به پایان معاملات دیروز در این صرافی ها تغییر نکرده است.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز قیمت فروش یورو مسافرتی ارزان تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها