رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 415886

ترکیب رویایی پرسپولیس برای نیم فصل دوم

ساعت24 - به نظر می رسد که پرسپولیس در نیم فصل دوم با زوج جدیدی در خط حمله خود به میدان خواهد رفت و جذاب تر از قبل خواهد شد.

پرسپولیس به هر اندازه که در نیم فصل نخست در خط حمله خود مشکل داشت به نظر می رسد که در نیم فصل دوم بسیار قدرتمند و متفاوت تر خواهد شد.

گادوین منشا جایی در تفکرات برانکو برای نیم فصل دوم ندارد و به نظر می رسد که این مهاجم نیجریه ای آخرین روزهای خود را با سرخ پوشان تجربه می کند و باید در نیم فصل دوم به دنبال تیم جدیدی شد.

اما خبر دیگر درباره باشگاه پرسپولیس اینکه بهترین گلزن این تیم هم مشتری پیدا کرده است و مشتری او جدی هم هست.

باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور به جذب علی علیپور علاقه دارد و می خواهد بهترین گلزن فصل قبل رقابت های لیگ برتر را جذب کند. آیا برانکو با جدایی این مهاجم گلزن خود که البته در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده موافقت خواهد کرد؟

سرمربی سرخ پوشان به راحتی راضی به جدایی علیپور نخواهد شد. او تنها در یک حالت به جدایی بهترین گلزن خود راضی خواهد شد و آن اینکه بتواند جایگزین بهتری برای او پیدا کند. رضا قوچان نژاد با توجه به شم بالای گلزنی که دارد و البته سرعت و تکنیک قابل توجه بهترین گزینه برای جایگزینی علیپور خواهد بود.

پرسپولیس با فروش علیپور به تیم ترکیه ای پول جذب قوچان نژاد را فراهم خواهد کرد و اگر این اتفاق افتد سرخ پوشان در نیم فصل دوم با زوج جدیدی در خط حمله خود به میدان خواهند رفت تا جایکه بودیمیر کروات و قوچان نژاد خط حمله سرخ پوشان را ترسناک خواهند کرد و در این حالت پرسپولیس هم در رقابت های لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

منبع:فوتبال دات کام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها