رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 416851

تور مشهد و بوم گردی

رپورتاژ آگهی / تور مشهد فرصت مناسبی برای بوم گردی و آشنایی با فرهنگ محلی مشهد می باشد. مشهدی که تنها با هتل ها و حرم امام رضا شناخته شده است اما گفتنی های ناشناخته زیادی دارد.

dir="RTL" style="text-align:right">تور مشهد فرصت مناسبی برای بوم گردی و آشنایی با فرهنگ محلی مشهد می باشد. مشهدی که تنها با هتل ها و حرم امام رضا شناخته شده است اما گفتنی های ناشناخته زیادی دارد.

تور مشهد و اقامت در هتل لوکس چندستاره تنها سفری است زیارتی و آسان که بار فرهنگی و توریستی زیادی نخواهد داشت اگر در گروه گردشگران فرهنگی قرار دارید با ما همراه باشید.

هتل مشهد ، تنها به هتل های لوکس و یا هتل آپارتمان های مجهز محدود نمی شود اما اغلب گردشگران اقامت در همین اماکن اقامتی را ترجیح میدهند. در صورتی که خانه های بومگردی از جذابیت بیشتری برای توریست های اروپایی و طبیعت گردان برخوردار است.

هتل مشهد می تواند خانه ای بومگردی با غذای محلی و فضایی ساده و صمیمی باشد اما رنگ و لعاب و نشاط را انتقال دهد. صنعت گردشگری ملزم است حس خوب را به گردشگر هدیه دهد حال در قالب لوکس یا سنتی!

تور مشهد در قالب گشت های چند روزه و سفر به ییلاقات و خانه های بومی و چوبی و کاهگلی با پرده های سوزن دوزی شده رنگارنگ و کوره های پخت نان و ... غنی ترین نوع سفر و انتقال تاریخ و فرهنگ شفاهی قابل لمس و ایجاد اشتغال برای جوانان مناطق دورتر می باشد.

هتل مشهد و خانه های بومگردی مکمل یکدیگر بوده و می توانند تعامل بسیار خوبی داشته باشند برخی از خانه های بومگردی بسیار جذاب مشهد عبارتند از :

خانه ماژان

هتل مشهد یا خانه بومگردی ماژان واقع در ییلاق زیبا و خوش آب و هوا شاندیز می باشد. وجود استخر سنتی، کارگاه سفال سازی و غذای محلی و رنگهای شاد فضا این خانه را دوست داشتنی می نماید. صاحبین خانه خونگرم و خوش صحبت هستند. اقامت در این خانه فوق العاده دوست داشتنی است.

خانه جاده ابریشم

هتل مشهد یا خانه جاده ابریشم؛ این خانه روستایی و تاریخی دورانی خانه ای شهری و مدرن و همجوار با جاده ابریشم بوده است. ابتدای شهر باستانی پیوه ژن خانه جاده ابریشم واقع است که می توان با اقامت شبانه در آن، روز را به گشت های تاریخی و فرهنگی مشغول شد.

خانه ارگ رادکان

هتل مشهد یا ارگ رادکان؛ این خانه بومی در تاریخی ترین نقطه خراسان و نزدیک به ارگ و کاخ رادکان قرار دارد. مشهد اولیه رادکان و نوغان و سناباد بود و با اقامت در این خانه دوست داشتنی به تاریخی زنده سفر می کنید.

خانه کنگ هزارساله

تور مشهد و اقامت در روستایی پلکانی و شبیه به ماسوله، خانه ای سنتی با غذاهای محلی و سرسبزی همچون باغ های شمال کشور بی شک به یادماندنی و دوست داشتنی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها