رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417179

انصاریفرد: در فوتبال دنیا حریف آسان نداریم/با تمام انرژی برای بازی با ویتنام تمرکز میکنیم

ساعت24-مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از امروز با تمام انرژی برای بازی با ویتنام تمرکز می‌کنیم.

کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی مقابل یمن انجام دادیم و با یک پیروزی پرگل روحیه گرفتیم. همه چیز برای فینال دوم ما و بازی با ویتنام آماده است. ریکاوری خوبی کردیم و از امروز با تمام انرژی برای بازی با ویتنام تمرکز می‌کنیم.

وی افزود: در فوتبال روز دنیا حریف آسان نداریم. بازی دیروز ترکمنستان مقابل ژاپن را دیدید که این تیم چقدر خوب کار کرد. همه بازی‌ها سخت است. تیم ملی وارد مسابقات شده تا بهترین نتایج را کسب کند. هیچ بازی برای ما آسان نیست.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه مردم انتظار دارند تیم ملی قهرمان شود، تصریح کرد: این مسئله انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. وقتی مردم این توقع را دارند بازیکنان انرژی می‌گیرند. مهمتر از قهرمانی در حال حاضر بازی با ویتنام است. الان این بازی پیش روی ما است.

وی در مورد اینکه در جام جهانی پنالتی مهمی را به ثمر رساند و آیا در حال حاضر آمادگی گلزنی دارد، گفت: مسابقات جام ملت‌ها تازه شروع شده است. امیدوارم تیم ملی خوب بازی کند و نتایج قابل قبولی بگیرد. اینکه چه کسی گل می‌زند مهم نیست. طبیعتا من هم تلاش می‌کنم گلزنی کنم اما مهمترین مسئله برای همه ما گلزنی تیم ملی است.

وی در مورد اینکه تیم ملی همیشه در ضربات پنالتی مشکل داشته و آیا در حال حاضر برای زدن پنالتی در دیدارهای حذفی تمرین می‌کنند، اظهار داشت: در حال حاضر نه اما از خیلی قبل از شروع جام ملت‌ها هر روز در اردوهایمان تمرین پنالتی می‌کردیم. البته شرایط بازی فرق دارد. اتفاقات بازی روی ضربه زدن تاثیر دارد. در کل همه بازیکنان آماده این موضوع هستند، چرا که موفقیت تیم ملی در اولویت است تا اگر بازی به پنالتی کشید، انشاءالله ما برنده شویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها