رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417594

قدوس: بازی انتقامی برابر عراق پیش رو داریم

ساعت 24- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: نگاه رو به جلو نداریم و فقط از الان به بازی با عراق فکر می کنیم چون یک بازی انتقامی پیش رو داریم.

style="text-align:justify">سامان قدوس پس از برتری 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام با اشاره به پاس گلی که در این بازی داد، اظهار داشت: پاس گل برای من چندان مهم نبود. مهمترین موضوع برای من پیروزی تیم ملی و ارائه یک بازی خوب بود که توانستیم به آن برسیم و از این موضوع خوشحال هستم.

وی با اشاره به دیدار سوم ایران در مرحله گروهی افزود: عراق تیم خیلی قوی است اما بازی با عراق به نوعی یک بازی انتقامی محسوب می شود. آنها ما را از جام ملت های قبل حذف کردند اما از همین الان تمرکزمان را روی آن بازی می گذاریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.امیدوارم ورزشگاه در آن بازی پر شود و می دانم که از حمایت مردم داخل و خارج ایران برخورداریم و آنها به ما کمک خواهند کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شانس قهرمانی ایران در این بازی‌ها تصریح کرد: انشالله. این بازی ها با حضور تیم های خوب در سطح بالایی برگزار می شود و ما تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم در این بازی ها موفق شویم.
وی تاکید کرد: ما نگاه رو به جلو نداریم. ما فقط از الان بازی آینده مان را نگاه می کنیم و برای موفقیت در آن بازی تمرکز می کنیم. ما با عراق بازی آینده را برگزار می کنیم که بازی سخت و مهمی خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی عصر روز شنبه برابر ویتنام با برتری 2 صفر به پیروزی رسید که در بازی نخست هم با نتیجه پنج بر صفر برابر یمن به پیروزی رسیده بود.
تیم ملی کشورمان در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی عصر روز چهارشنبه به مصاف عراق خواهد رفت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها