رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417599

3 مبلغ داعش در داغستان روسیه کشته شدند

ساعت 24- کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد که 3 فرد مسلح از مبلغان گروه تروریستی داعش را از پای درآورده است

style="text-align:justify">به گزارش مرکز مطبوعاتی کمیته ملی ضدتروریستی روسیه، داعشی های کشته شده به سایر تروریست هایی که در سال 2017 در جریان عملیات ضدتروریستی در شهر کاسپییسک داغستان به قتل رسیدند، کمک می کردند.

مرکز مطبوعاتی کمیته ملی ضدتروریستی روسیه در گزارش خود آورده است که افراد کشته شده در حال برنامه ریزی برای حمله به یک مرکز مذهبی و ماموران امنیتی در داغستان بودند.
گفتنی است سه مرد مسلح دیشب در جمهوری قفقازی داغستان فدراسیون روسیه واقع در شمال غربی دریای خزر در جریان شلیک متقابل با نیروهای امنیتی کشته شدند.
کمیته ملی ضدتروریسم روسیه اعلام کرد که مردان مسلح سوار بر خودرو شخصی به سوی ماموران راهداری تیراندازی کردند و در تیراندازی متقابل ماموران، کشته شدند.
این حادثه در جاده فدرال داغستان در نزدیکی روستای آگاچائول بین مناطق کیزیل یورت و مخاچ قلعه رخ داد.
وزارت کشور داغستان فدراسیون روسیه از دو سال پیش با هدف مبارزه جدی تر با گروه های مسلح که در بخش هایی از این جمهوری فعالیت می کنند برای اطلاعات مردمی منجر به شناسایی و کشف محل اختفای هر یک از سران جنگجویان حدود 85 هزار دلار جایزه نقدی تعیین کرده بود.
منطقه قفقاز در سال گذشته نسبتا ناآرام بود و در درگیری های این منطقه چندین نفر کشته و مجروح شدند.
در این منطقه در سال های اخیر گروه تروریستی داعش جایی برای خود باز کرده چرا که مسئولیت چند حادثه مسلحانه را برعهده گرفته است تا مسائل امنیتی در این منطقه به اولویت دولت روسیه تبدیل شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها