رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417631

ازدواج وزیر جنجالی با دختری که ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است! +عکس

ساعت 24- وزیر خارجه سابق انگلیس که در آستانه جدایی از همسر خود قرار دارد، می‌خواهد به محض خشک شدن جوهر طلاقش با «کری سیموندز» ۳۰ ساله که تنها ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است، ازدواج کند.

style="text-align:justify"> به گزارش اینترنتی دیلی استار، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق انگلیس که در آستانه جدایی از همسر دومش «ماریانا ویلر» است، قصد دارد به محض خشک شدن جوهر طلاقش با «کری سیموندز»، زن ۳۰ ساله‌ای که فقط ۵ سال از دختر خودش بزرگتر است، ازدواج کند.

کری سیموندز، یک متخصص در روابط عمومی است که به سیاستمداران در مورد نحوه سخنرانی و گفتگو مشاوره می‌دهد. برخی منابع اعلام کردند او معشوقه جانسون ۵۴ ساله --که ۴ فرزند دارد – است. همچنین به گفته دوستان جانسون، او همواره همانند یک توله سگ اطراف سیموندز می‌چرخد.

گفته می‌شود، جانسون مدت هاست که زندگی خود را از همسرش جدا کرده و گاهی اوقات با فرزندانش --که بزرگترین آن‌ها دختری است که فقط ۵ سال از معشوقه اش کوچکتر است-- دیدار می‌کند.

یکی از دوستان جانسون به روزنامه سان گفت: او [جانسون]قصد ازدواج با کری را دارد. او واقعا شیفته کری و بی نهایت عاشقش است. دیدار با او برایش بسیار شیرین است.

در ماه مارس سال گذشته میلادی او زندگی خود را از همسرش مارینا پس از ۲۵ سال زندگی مشترک جدا کرد و هم اکنون در آستانه طلاق قرار دارند. بوریس قصد دارد پس از خشک شدن امضای طلاقش به کری سیموندز پیشنهاد ازدواج دهد.

بوریس جانسون در سال ۱۹۸۷ برای نخستین بار با الگرا ماستین-اوون ازدواج کرد. جانسون پس از جدایی از او در سال ۱۹۹۳ با ماریانا ویلر ازدواج کرد که ثمره آن ۴ فرزند است. برخی منابع نیز از ارتباط خارج از ازدواج او با پترونلا ویات، نویسنده مناظره سیاسی در سال ۲۰۰۴ خبر داده بودند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها