رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 421721

رفیق‌دوست در برنامه زنده به احمدینژاد صفر داد و از کیروش دفاع‌کرد

ساعت24-محسن رفیق‌دوست که مهمان برنامه «شب گشت» بود با انتقاد از مجلس، به مجلس نمره 10 داد، به دولت فعلی نمره 9. وی در پاسخ به مجری در خصوص نمره به دولت احمدی نژاد نیز گفت: صفر!

رفیق دوست
محسن رفیق دوست امشب میهمان برنامه «شب گشت» شبکه دوم سیما بود و به سوالات متعدد و متنوع مجری این برنامه پاسخ داد. وی در توضیح نمره صفر به دولت احمدی نژاد گفت: من یک سوال پرسیدم هنوز جواب ندادن، 700میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه کردند؟ وی افزود: بسیاری از مشکلات دولت فعلی از همین جا نشات می‌گیرد؛ البته دولت فعلی می تواند وضعیت را درست کند اما مشکلات زیاد است. وی توضیح داد: در بحث هدفمندی یارانه‌ها از قدیم گفته اند ماهی گیری یاد بدهید اما دولت قبل ماهی دادن را رواج داد.

عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان در این برنامه و در پاسخ به سوالات دو گزینه‌ای نیز انتخابهای جالبی داشت و بین «جهانگیری و قالیباف» و «اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی کیا» گزینه‌های دوم را انتخاب کرد.

وی در پاسخ به وضعیت شغلی و حقوقی خودش نیز گفت: من پرونده پرسنلی ندارم، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان هستم و حقوق هم نمی‌گیرم. چون حقوق بگیر نیستم بازنشسته هم نمی شوم. از قبل انقلاب در بازار و حوزه میوه و تره بار بودم الان هم دامداری دارم و تولید شیر می‌کنیم. یک لکسوس دارم که ده سال قبل حدود 200میلیون تومان خریدم که به خاطر سفرهای زیاد آن را خریدم. به گزارش خبرآنلاین، رفیق دوست درباره فرزندانش نیز گفت: سه پسر من در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند؛ یکی دنبال راه اندازی کارخانه‌ای در جنوب کشور بود که به خاطر تحریم‌ها به مشکل خورده و فعلا بیکار است. یک پسر دیگرم چند فروشگاه اجاره‌ای لباس ورزشی دارد که به خاطر مشکلات اقتصادی دارد جمع می کند و فکر کار جدیدی است. یک پسر دیگر هم در کارخانه عطر بیک سهامدار است.

وزیر سپاه در ابتدای انقلاب، با اشاره به وضعیت مدیریتی در کشور تاکید کرد: ما قحط الرجال نداریم، جهل الرجال داریم.

وی اصطلاح حقوق نجومی را جفا به علم نجوم دانست و همچنین از حقوق 19 میلیون تومانی در بنیاد مستضعفان دفاع کرد و گفت به خاطر نوع فعالیت سنگین و سفرهای دائمی برای ماموریت های منطقه ای در کشور، این حقوق اشکالی ندارد؛ حقوق "غیر متعارف و غیر شرعی" مشکل دارد؛ البته که با توجه به شرایط کشور بهتر است حقوق کارمندان و کارگران افزایش یابد نه اینکه این نوع دریافتی ها کم شود.

رفیق دوست همچنین، از عملکرد کی‌روش در تیم ملی نیز دفاع کرد و حل کردن جدول را از تفریحات اصلی خود دانست.

وی در خصوص پرونده بردارش نیز توضیح داد: موضوع برادرم اولا به من ارتباطی ندارد؛ در ثانی آن عدد وجود خارجی نداشت و اصلا آن 123 میلیارد موضوع اختلاس نبود و گردش چند ماهه پول این عدد می شد، ثالثا من خودم فاضل خداداد را به کشور برگرداندم و بدهی ها را نیز به نوعی پرداخت کردیم که بانک سود هم داشت!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها